פרויקט שני בתוך חודש בהוד השרון: אב-גד תבנה 192 דירות בפינוי בינוי

החברה חתמה על הסכמים עם דיירים של 64 דירות, ועשויה להוסיף עוד בניין לפרויקט – מה שיגדיל את מספר הדירות שייבנו ל-240 דירות. ההכנסות הצפויות ללא הבניין הנוסף יהיו 360 מיליון שקל, ואילו הן יעלו ל-450 מיליון שקל. ההוצאות הישירות הצפויות ללא הבניין הנוסף יגיעו ל-256 מיליון שקל, ואילו אתו הן יגיעו ל-320 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)מנכל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)

אב-גד הודיעה היום (ג') על כך שהתקשרה באמצעות חברה בת בהסכם לביצוע פרויקט פינוי-בינוי ברחוב בן גוריון בהוד השרון. במסגרת ההסכם, שעליו חתמו יותר משני שלישים מבעלי הזכויות במקרקעין, ייהרסו מבני מגורים הכוללים 64 יחידות דיור. במקומם ייבנו ארבעה מבנים שצפויים לכלול 192 יחידות דיור. בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הוא כ-360 מיליון שקל ללא מע"מ, והיקף ההוצאות הישירות הצפויות של היזם הוא 256 מיליון שקל ללא מע"מ. 

עוד מציינת החברה כי קיים בניין נוסף, שבו עדיין נחתם הסכם עם בעלי הזכויות, ובמידה שייחתם הסכם גם עם הבניין זה, יגיע סך הדירות שייהרסו ל-80, ואילו סך יחידות הדיור שייבנו בפרויקט לכ-240. במידה שייכלל הבניין הנוסף בהסכם, החברה צופה הכנסות של כ-450 מיליון שקל ללא מע"מ, והיקף הוצאות של כ-320 מיליון שקל לא כולל מע"מ. הנתונים משקפים את כלל הזכויות, ולא מתייחסים לחלקה היחסי של החברה, שהוא 75%. 

ההסכם מותנה בהתקיימות תנאים מתלים, בהם: בתוך 36 חודשים מהמועד הקובע שבו היזם חתם על ההסכם, תאושר התב"ע החדשה, לרבות פרסום התוכנית למתן תוקף ברשומות. לאחר אישור התב"ע, תוגש בקשה להיתר בנייה בתוך שישה חודשים. היזם יקבל החלטת ועדה למתן היתר בנייה בתנאים בתוך שנה ממועד הגשת הבקשה להיתר. התנאי המפסיק להסכם אומר שאם שיעור הרווחיות לפי דו"ח אפס (דו"ח שמשקף את ההיתכנות הכלכלית) יהיה נמוך מ-18% היזם יהיה רשאי להודיע לבעלים שהפרויקט אינו כלכלי, ולבטלו. 

זה פרויקט התחדשות שני של אב-גד בהוד השרון שעליו היא מדווחת מתחילת החודש, לאחר שבשבוע שעבר הוועדה המקומית בהוד השרון אישרה פרויקט להקמת 186 יחידות דיור ברחובות הרשות ורמתיים. במסגרת הפרויקט, ייהרסו הבניינים הקיימים ובהם 56 דירות ו-14 חנויות. במקומם ייבנו שלושה בניינים, בתוספת שטחי מסחר, משרדים, חניה ומחסנים.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהוד השרוןפינוי בינוי אב-גד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...