הוועדה המקומית הוד השרון אישרה: אב-גד תקים 186 דירות בפינוי בינוי

הוועדה אישרה להפקדה את התוכנית, שבמסגרתה גם יוקמו 9,000 מ"ר משרדים. החברה גייסה כבר ביוני 70% מהחתימות הדרושות של בעלי הדירות. היקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הוא 360 מיליון שקל, לעומת 270 מיליון שקל היקף ההוצאות הישירות הצפויות

שיתוף הכתבה
הוד השרון (עיריית הוד השרון)הוד השרון (עיריית הוד השרון)

אב-גד דיווחה היום (ד') לבורסה כי אתמול אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הוד השרון להפקדה פרויקט פינוי בינוי ברחובות הרשות ורמתיים, שכולל עשרה בניינים. במסגרת הפרויקט ייהרסו הבניינים הקיימים ובהם 56 דירות ו-14 חנויות. במקומם ייבנו שלושה בניינים שיכללו 186 יחידות דיור, בתוספת שטחי מסחר, משרדים, חניה ומחסנים. כך 56 דירות יהיו שייכות לבעלי הקרקע, 14 יחידות מסחר יהיו שייכות לבעלי החנויות הקיימות, והיתרה וכ-9,000 מ"ר משרדים יהיו בבעלות אב-גד. ההמלצה תועבר לוועדה המחוזית מרכז.

החברה, שכבר ביוני חתמה עם 70% מבעלי הקרקע,  מעריכה כי השלמת הרוב הדרוש והפקדת התב"ע בוועדה המקומית לאישור, מקרבות את תחילת ביצוע. ההסכם עם הדיירים שגובש ביוני קבע כמה תנאים לביצוע הפרויקט. אחד מהם הוא שלאחר שישה חודשים מאז החתימה עם בעל הזכויות הראשון, 100% מהדיירים יחתמו על ההסכם. החברה תהיה גם זכאית לארכה של שישה חודשים נוספים. תנאי נוסף היה שתינתן לחברה אפשרות לקבל ארכה נוספת של שישה חודשים אם יהיו חתימות של 50% מהדיירים. תנאי זה כאמור התממש, מכיוון שעד עתה חתמו 70% מבעלי הקרקע.

תנאי נוסף היה שבתוך 24 חודשים ממועד אישור הבעלים את תוכנית הבקשה להיתר, יתקבל מהוועדה המקומית חשבון אגרות והיטלים לצורך קבלת היתר בנייה. תנאי זה מומש עתה. התנאים הנוספים הם קבלת ליווי בנקאי לחברה בתוך שלושה חודשים מקבלת הדרישות להיטלים, וכן אישור בנקאי המשכנתאות של הבעלים הנוכחיים בתוך שישה חודשים מהדרישות להיטלים של הוועדה המקומית. תנאי אחרון היה שהחברה יכולה לסגת מהפרויקט אם לפי הערכת שמאי הרווח לא יעלה על 17%. כל התנאים ניתנים להארכה.

בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הוא כ-360 מיליון שקל, לא כולל מע"מ. היקף ההוצאות הישירות הצפויות של החברה הוא כ-270 מיליון שקל, לא כולל מע"מ.

פרויקט זה מתווסף לפרויקטים אחרים של אב-גד שקודמו באחרונה, בהם רכישת מחצית מפרויקט התחדשות עירונית בנתניה, ומיזם משותף עם אפריקה ישראל ברמת גן להקמת 1,000 יחידות דיור


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אב-גדהוד השרוןהוועדה המחוזית מרכזפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...