לקראת החורף: אאורה הרסה את יתרת הבניין בחולון שקרס ב-2021

אאורה נבחרה על ידי הדיירים לבנות בניין חדש במקום. הבניין יהיה בן עשר קומות, ויכלול 88 דירות, במקום 33 שהיו בבניין שקרס. את הפרויקט תממן אאורה, אף שלטענת בעלי החברה הוא לא כלכלי

שיתוף הכתבה
הריסות הבניין ברחוב סרלין בחולון (כבאות והצלה מחוז דן)הריסות הבניין ברחוב סרלין בחולון (כבאות והצלה מחוז דן)

הריסת יתרת הבניין שקרס בשנה שעברה ברחוב סרלין 38 בחולון תבוצע מחר, וההיערכות אליה תחל היום (א'). הבניין קרס בספטמבר 2021 באופן ספונטני, זמן קצר לאחר פינוי הדיירים - לא בשל הפעולות של יחידות חילוץ וההצלה. הוא פונה מדייריו בבהילות בשל ליקויים רבים, סדקים, רעשים חשודים - וסכנת קריסה ממשית. כשלושה חודשים לאחר האירוע נבחרה אאורה על ידי הדיירים לבנות את הבניין מחדש.

על פי התוכנית שפורסמה אז, יוקם במקום בניין עמיד בפני רעידות אדמה, בן עשר קומות, עם 88 יחידות דיור חדשות - שיחליפו את 33 יחידות הדיור הישנות בבניין שקרס. הדיירים הוותיקים יקבלו דירה גדולה יותר מזו שהיתה בבעלותם, עם מרפסת וממ"ד, ועל פי התכנון - לכל דירה תהיה חניה. בנוסף, ישודרג האזור הציבורי המשותף של הבניין. כמחצית מהבניין עומדת עדיין על תילה ומהווה סיכון משמעותי. ההריסה כעת נובעת מהחורף שמתקרב, והחשש מהגשמים שעלולים להביא לקריסה נוספת. ההריסה תושלם מחר בבוקר, ב-10:30. תחילת ההריסה מהווה שלב משמעותי בהיבט של התקדמות הפרויקט.

בעלי ומנכ"ל אאורה , יעקב אטרקצ'י, אמר לאחר הבחירה בחברה כי, "אף שהפרויקט אינו כלכלי, נרתמת אאורה לטובת הדיירים ותסייע להם בתשלומי שכר הדירה, כדי להקל עד כמה שניתן על הקושי שבאובדן הבית הפרטי שלהם. אנחנו מחויבים להשיא ערך משמעותי לדיירים, ולבנות להם בניין חדש ומפואר שיביא לשיפור באיכות החיים שלהם ושל משפחותיהם".

בניין זה מצטרף לכמה בניינים בארץ שקרסו או שנמצאים בסכנת קריסה, השנה. בשבוע שעבר קרס בניין בבני ברק, וביולי האחרון פונה מיידית בניין ברמת גן מחשש לקריסה.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'יהבניין ברחוב סרלין בחולון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...