עסקת ענק: ויתניה ובני לנדא ישכירו ל-LDP בניין בנס ציונה לעשור ב-375 מיליון שקל

השותפות תשכיר לחברת ההדפסות הדיגיטליות לנדא דיגיטל פרינטינג 29 אלף מ"ר לתקופה של 10 שנים, בנוסף לכ-8000 מ"ר ו-110 חניות בפרויקט שכבר הושכרו לקבוצה. לחברה אפשרות להאריך את תקופת השכירות עד 25 שנה

שיתוף הכתבה
ויתניה-לנדא (viewpoint)ויתניה-לנדא (viewpoint)

חברת הנדל"ן ויתניה דיווחה היום (ב') לבורסה על עסקת שכירות בפרויקט שאותו היא מקימה בנס ציונה בשיתוף חברות פרטיות של בני לנדא. השותפות תשכיר לחברת לנדא דיגיטל פרינטינג (LDP),חברת הדפסות דיגיטליות גם כן בבעלותו בני לנדא, שטח של 29,000 מ"ר לתקופה של 10 שנים בפרויקט, בנוסף לכ-8000 מ"ר ו-110 חניות, שכבר הושכרו בהסכם קודם לחברת לנדא לאבס. דמי השכירות השנתיים בגין הבניין כולו עומדים על כ-37.5 מיליון שקלים לשנה בתוספת מע"מ.  

ללנדא דיגיטל פרינטינג אפשרות להאריך את תקופת השכירות הבסיסית בשלוש תקופות נוספות של 5 שנים ובגין כל תקופת שכירות נוספת תחול עליית מחיר בדמי השכירות של 5%. סך כל תקופת השכירות המוארכת עשוי לעמוד על כ-25 שנים, אם תממש את האופציה.

בתחילת 2021 נחתם הסכם בין חברת ויתניה לבין חברות בבעלות משפחת לנדא על רכישת מחצית מהזכויות בשלב א' של הפרויקט הנמצא בקריית המדע בנס ציונה. החברות יחזיקו במבנה במשותף.

הפרויקט כולו מיועד למשרדים, מעבדות, שטחי ייצור ומסחר וכולל 105,000 מ"ר.  שלב א' בפרויקט הנמצא בשלבי בנייה צפוי להתאכלס לקראת מרץ 2025, והוא כולל שטח של כ 37,000 מ"ר למעבדות הפיתוח של החברה ומשרדים מעל שתי קומות של חניונים בהיקף 22,000 מ"ר.  

ללנדא פרינטינג אפשרות להאריך את תקופת השכירות הבסיסית בשלוש תקופות נוספות של  5 שנים ובגין כל תקופת שכירות נוספת תחול עליית מחיר בדמי השכירות של 5%. סך כל תקופת השכירות המוארכת עשוי לעמוד על כ-25 שנים, אם תממש את האופציה.

כ 8000 מ"ר ו-110 מקומות חניה כבר הושכרו בחוזה ארוך טווח לחברת לנדא לאבס. כעת כאמור יושכרו יתר השטחים בשלב א' הכולל מעל  500 מקומות חניה, שטחי מרפסות, אחסנה וגגות בבניין. על פי ההסכם חברת ויתניה צפויה לבצע גם עבודות להתאמת השטחים המושכרים. עסקה זו מצטרפת לעסקאות גדולות נוספות של ויתניה. בנובמבר בשנה שעברה מכרה 50% ממגדל ברמת החייל מעל 260 מיליון שקל. 

עפר זיו, מנכ"ל חברת ויתניה , מציין: "הגידול התעסוקתי מחוץ לתל אביב מורגש מאוד בפארק המדע נס ציונה שכבר קנה לעצמו שם כמיקום אטרקטיבי במיוחד בקרב חברות מתעשיית ההייטק והביוטק היושבות בפארק וממשיכות לצמוח ולהתפתח בו. זאת, בעיקר בשל הקרבה למוסדות מחקר ואקדמיה כמו מכון ויצמן, המכון הביולוגי והפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית. בפארק התעסוקה מתפתחת בנוסף קריית הייטק גדולה שתתחרה מול אזורי ההייטק המרכזיים בישראל כולל אלה שבתל אביב. בפארק כבר יושבות חברות מהשורה הראשונה בתעשייה הישראלית כמו אינדיגו, אלביט מערכות ואלקטרה.

"העסקה שביצענו עם קבוצת לנדא מבטאת את האמון הגדול של החברה בפארק, ומסמלת את הביקושים הגואים לשטחי משרדים מחוץ לתל אביב על צירי תחבורה מרכזיים ותוואי המטרו שיעבור כאן בעתיד ויוסיף תנופה נוספת ועליית מחירים לפארק".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ויתניהעפר זיולנדא דייגטלנדל"ן מניב בנס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...