טריגו רכשה את השליטה ברשת התיווך אנגלו סכסון בעשרות מיליוני שקלים

טריגו תשלוט ב-90% מרשת התיווך הידועה. מייסד החברה עו"ד רון נובוטני מונה למנכ"ל אנגלו סכסון במקום רונן שטרית, הבעלים הנוכחי, שיישאר בעלים שותף

שיתוף הכתבה
רונן שטרית, לשעבר מנכ"ל אנגלו סכסון, יישאר בעלים שותף (שרונה אברהם)רונן שטרית, לשעבר מנכ"ל אנגלו סכסון, יישאר בעלים שותף (שרונה אברהם)

השליטה ברשת התיווך אנגלו סכסון , בבעלות איש העסקים רונן שטרית, נרכשה על ידי חברת ההשקעות טריגו נדל"ן.  כך דווח אתמול (ד') לראשונה בדה מרקר.  על פי העסקה טריגו תרכוש 90% ממניות אנגלו סכסון בסכום שנאמד בעשרות מיליוני שקלים. שטרית יישאר בעלים שותף באחזקה של 10%, אך תפקיד המנכ"ל יועבר למייסד טריגו עו"ד רון נובוטני.

אנגלו סכסון היא מרשתות התיווך הגדולות והוותיקות בישראל בתחום שיווק ותיווך נדל"ן. הרשת הוקמה בשנת 1946  על ידי  דייב בלומברג. בשנות התשעים 49% מהמניות עברו לשותפות בין מגדל ואפריקה ישראל, ולאחר מכן החלק של מגדל נרכש על ידי אפריקה ישראל . שטרית רכש את השליטה ב-2010.

אנגלו סכסון מונה כיום כ-80 סניפים ולמעלה מ-500 יועצי נדל"ן בפריסה ארצית. הרשת פועלת באמצעות רשת זכיינים עצמאיים, המשווקת והמתווכת את כל סוגי הנכסים לצד שירותים משלימים בתחום ניהול הנכסים.  כמו כן הרשת מנהלת מכללה בתחום הנדל"ן. 

עו"ד רון נובוטני  הוא שותף מייסד בטריגו,  לצד טל פרץ,  ומונה כעת למנכ"ל אנגלו סכסון .. מנכ"ל הקבוצה הוא שי אלבז.  החברה אינה ציבורית ולכן אין דיווחים על היקף פעילותה. כמו כן, החברה לא מסוקרת רבות בתקשורת. טריגו עוסקת בגיוס משקיעים, הקמת שותפויות והשבחת קרקע באזורי הביקוש בתל אביב והסביבה. 

עם הפרויקטים שלה נמנים ריי גליל ים,  הצפון החדש בתל אביב,  פלורנטין סקוור בלב פלורנטין, המערבית החדשה ברמת השרון ובית טריגו בהרצליה וגם פרויקט South gate בהרצליה פיתוח עם פרשקובסקי . לאחרונה דיווחנו כי קיבוץ גליל ים מכר אופציה ל-3 דונם בהרצליה לאיציק תשובה וטריגו בעלות פרויקט המוערכת ב-300 מיליון שקל. בטריגו סבורים כי רכישת אנגלו סכסון תשתלב באסטרטגיית ההשקעות של החברה. בטריגו ובאנגלו סכסון אישרו את הפרטים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אנגלו סכסוןרונן שטריתטריגו נדל"ןנובוטני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...