אאורה נבחרה לביצוע התחדשות עירונית במרכז גבעתיים להקמת 160 יח"ד

החברה נבחרה על ידי נציגות הדיירים לבצע את הפרויקט ברחובות וייצמן והל"ה במקום 63 דירות ישנות וחנויות בשלושה בניינים ישנים. היתר בניה צפוי להתקבל בעוד 3 שנים לפחות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

חברת אאורה  בשליטת יעקב אטרקצ'י, הודיעה לרשות ניירות ערך כי היא נבחרה על ידי נציגות הדיירים לביצוע פרויקט התחדשות עירונית ברחובות וייצמן והל"ה במרכז גבעתיים בשטח של כ-9.2 דונם.

במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 63 דירות קיימות וחנויות בשלושה בניינים ישנים שבמתחם, ובמקומם, החברה תגיש תוכנית שבמסגרתה תתכנן הקמה של 160 יח"ד חדשות. הערכות החברה בדבר מספר היחידות החדשות שיוקמו מבוססות, בין היתר, על תוכנית מתאר בהכנה ומדיניות כללית בעיר גבעתיים בנוגע להתחדשות עירונית, וכן על בדיקות ואישורים של שמאי רשויות.

עם בחירתה של החברה על ידי נציגות הדיירים, החברה פועלת להחתמת בעלי הזכויות הוותיקים על הסכם פינוי בינוי . במקביל, בכוונת החברה לקדם תוכנית מפורטת למתחם מול הוועדה המקומית גבעתיים, לפעול  להכרזת המתחם כמתחם פינוי-בינוי במסלול מיסוי -   להטבות במסי נדל"ן, זירוז ההליך וטיפול בדיירים סרבנים, בהתאם להוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תשע"ו-2016. כמו כן תפעל בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפרויקטי פינוי-בינוי. בהתאם להערכות הנהלת החברה ובכפוף להתקיימות התנאים הנדרשים להוצאת הפרויקט אל הפועל, בהם החתמת יתר הדיירם. היתר בניה צפוי להתקבל בעוד  3 עד 5 שנים מהיום

זה הפרויקט החמישי של אאורה בעיר. האחרון בהם, אף הוא במרכז בגבעתיים: ביולי השנה זכתה החברה במכרז דיירים שבו ייבנו 300 דירות, במקום 116 קיימות ברחובות כצנלסון ושינקין בשטח כולל של כ־4.7 דונם. מחוץ לגבעתיים החברה זכתה בפינוי בינוי בפתח תקווה  ביוני השנה שבו צפויות לקום 350 דירות במקום 88 דירות ברחוב מקס ברוד.

נזכיר כי גבעתיים עומדת בפני התחדשות עירונת גדולה, לאחר אישור הוועדה המחוזית תל אביב לתוספת 11 אלף יח"ד שצפויה לתת מענה להיקף אוכלוסייה של 100 אלף תושבים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'ימכרז דייריםהתחדשות עירונית בלודנדל"ן בגבעתייםהתחדשות עירונית בגבעתיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...