האחים שרבט זכתה בקרקע ל-192 יח"ד ו-5,000 מ"ר מסחר בנתיבות

עבור הקרקע בשכונת רמות יורם במערב העיר, תשלם החברה 77 מלש"ח כולל הוצאות פיתוח. צפי ההכנסות של החברה ממכירת הנכסים: 400 מלש"ח

שיתוף הכתבה
גיורא שרבט, מנכ"ל משותף באחים שרבט (לביא שרבט)גיורא שרבט, מנכ"ל משותף באחים שרבט (לביא שרבט)

חברת ש.ב. בוני ישראל מקבוצת האחים שרבט שבבעלות שלום ובנימין שרבט זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לבניית פרויקט של עירוב שימושים בשכונת רמות יורם בנתיבות. בשני המגרשים שבהם זכתה ניתן לבנות 192 דירות ב-10 בניינים וכן שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-5,000 מ"ר. עבור הקרקע תשלם החברה 77 מיליון שקלים כולל הוצאות פיתוח, כך שתוצאת המכרז משקפת עלות יחידת קרקע של כ-300 אלף שקלים לכל יחידת דיור.

שכונת רמות יורם היא שכונה חדשה במערב נתיבות הנבנית במסגרת הסכמי הגג, השכונה כוללת שימושים מעורבים בהיקף של כ- 50,000 מ"ר למסחר ותעסוקה וסה"כ כ- 5,400 יחידות דיור. על פי התב"ע במקום, ייבנו הבניינים סביב כיכר מרכזית, ויכללו מספר מגדלי מגורים בקרבת הכיכר, ובניינים בבנייה רוויה נמוכה יותר במעגל השני. סה"כ זכו במכרז 4 חברות וכל המתחם יכלול כ- 500 יח"ד. הפרויקט מיועד כולו לשוק החופשי ואינו כולל דירות שישווקו במסגרת תוכניות הדיור הממשלתיות. בחברה צופים כי היקף המכירות יעמוד על כ-400 מלש"ח.

גיורא שרבט מנכ"ל משותף בחברת אחים שרבט (יחד עם עמיחי רוט) אמר כי "העיר נתיבות נהנית בשנים האחרונות מביקושים ערים. חזון העירייה הוא להפוך את העיר למרכז עסקים, תעשיה ומגורים ראשי ומשמעותי במטרופולין באר שבע ולהגיע לאוכלוסייה של כ- 100,000 תושבים. משנת 2017 החלה בנייתן של למעלה מ-5,000 יחידות דיור בעיר ומחירי הדירות נמצאים במגמת עלייה, כאשר דירות 4 חדרים חדשות בעיר נמכרות במחירים הנעים סביב 1.3 מיליון שקלים". עוד לדבריו, בימים אלו החברה החלה לעבוד על תכנון הפרויקט כאשר המטרה שלנו היא ליצור פרויקט יוקרתי המותאם לצרכיהן של משפחות צעירות ומשפרי דיור מהעיר והסביבה.

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:האחים שרבטנתיבותרשות מקרקעי ישראלרמות יורםגיורא שרבט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...