מצלאוי זכתה במכרז להקמת קאנטרי קלאב ביהוד מונוסון תמורת 65 מיליון שקל

המתחם הוא בשטח 14 דונם ויופעל עלי ידי החברה ל-23.5 שנה. במסגרת תנאי הזכייה מצלואי תגבש תב"ע למתחם

שיתוף הכתבה
סמי מצלאוי, בעלי חברת מצלאוי (יח"צ)סמי מצלאוי, בעלי חברת מצלאוי (יח"צ)

חברת מצלאוי מדווחת הבוקר (ה', 28.7) לבורסה בת"א כי זכתה במכרז של עיריית יהוד מונוסון להקמת קאנטרי קלאב חדש בעיר, ותקדם ביחד עם העירייה את התב"ע בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. היקף ההשקעה מוערך בכ-65 מיליון שקל. החברה תממן את הפרויקט ממקורותיה העצמיים וכן באמצעות מימון חיצוני. הקאנטרי יוקם בשטח כולל של כ-14 דונם ויופעל על ידי מצלאוי למשך 23.5 שנה כפרויקט B.O.T (Build-Operate-Transfer - בנה-הפעל-העבר).

במסגרת תנאי הזכייה, מצלאוי תגבש תב"ע למתחם על בסיס הצעתה התכנונית שהגישה במכרז, תביא אותה לאישור הוועדה המקומית יהוד מונסון ובהמשך לאישורה של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה לצורך קבלת היתר בנייה לפרויקט. החברה תתקשר עם העירייה בהסכמי הקמה והפעלה בתנאים שנקבעו מראש.

זכייתה של מצלאוי היא למימון, תכנון, הקמה, ניהול, תפעול ותחזוקה של מתחם קאנטרי בקריית הסביונים ביהוד מונוסון, שיכלול בהתאם לתנאי המכרז של העירייה והחברה הכלכלית לפיתוח יהוד, מספר בריכות שחייה - בריכה מקורה, בריכה עונתית פתוחה, בריכת פעוטות ובריכה טיפולית מקורה; כמו גם חדרי כושר ואולמות לחוגים, מדשאות, מגרשי ספורט, שטחי מסחר וחניה.

לדברי סמי מצלאוי , יו"ר ובעלים של חברת מצלאוי "אנו שמחים על הזכייה ועל הזכות לקחת חלק בפיתוח העיר יהוד מונוסון. המודל של המכרז להקמת הקאנטרי העירוני של יהוד מונוסון זהה למודל שיישמנו בקריית אונו בהצלחה רבה, ואנו נרתום את הניסיון הזה לטובת הפרויקט החדש. בכוונתנו להתחיל מייד בעבודות לתכנון התב"ע. אני מעריך שתהליך אישור התב"ע ייקח בין שנה לשנה וחצי, וקבלת ההיתר תיקח בין חצי שנה לשנה, כאשר הבניה תארך כ-3 שנים. בסיום התהליך יוכלו תושבי העיר ליהנות ממתחם עם מספר בריכות שיכלול גם מגוון פעילויות ספורט, ושטח מסחרי רחב שיושכר לבתי עסק שונים, מסעדות, בתי קפה ועוד".

חברת מצלאוי תכננה, הקימה ומפעילה כיום גם את הקאנטרי קלאב בקריית אונו בסוג דומה של מכרז כמו ביהוד מונוסון. המתחם שממוקם בסמוך לכביש מכבית 471 כולל בריכות שחייה, חדרי טיפולים, מועדון כושר, שטחי מסחר ומשרדים ועוד. מצלאוי השלימה את הקמתו בשנת 2014 ומאז משכירה אותו כנכס מניב.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סמי מצלאוייהוד מונוסוןמצלואי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...