גרופית תבנה 190 דירות בפרויקט פינוי בינוי בבת ים

החברה זכתה במכרז דיירים במסגרתו תהרוס שני בנייינים בני 64 יח"ד ותקים ארבעה בניינים חדשים

שיתוף הכתבה
פרויקט גרופית מצדה בת ים (קרדיט אלכס לובימוב)פרויקט גרופית מצדה בת ים (קרדיט אלכס לובימוב)

חברת גרופית הודיעה על כך שזכתה במכרז דיירים במסגרת פרויקט פינוי-בינוי ברחוב מצדה בבת ים. במסגרת הפרויקט יהרסו שני בניינים בני 64 יח"ד ובמקומם ייבנו ארבעה בניינים בני עשר קומות וסך של 190 יח"ד.

החברה פועלת כעת להוצאת הרישיונות וההיתרים הנדרשים לביצוע הפרויקט במוסדות התכנון. הדיירים הוותיקים יקבלו בניין חדש עם תוספת של כ-25 מ"ר, מרפסת, מעלית וחניה תת קרקעית. עורכי דין מטעם היזם הוא זיו גרומן, ועורך הדין המייצג את בעלי הדירות הוא עו"ד תומר צדוק ממשרד וקסלר ברגמן. הפרויקט נמצא בצמידות לגן הי״א בבת ים, גינה ציבורית ירוקה ושקטה הגובלת במתחם.

 עמיר רחלבסקי מנכל ובעלי חברת גרופית קרדיט רפי קורן עמיר רחלבסקי מנכל ובעלי חברת גרופית קרדיט רפי קורן

לדברי האדריכלית שתכננה את הפרויקט, הילה מושלין, ממשרד MASA מושלין סימון אדריכלות וניהול: "הבניינים תוכננו באופן מאוד שונה מהנוף הרגיל בבת ים ובכלל. קומת הקרקע לדוגמה מעוצבת באופן שממשיך את הטופוגרפיה של הגן ותאפשר טיפוס עליו. החזית מעוצבת באופן דינמי וכוללת שינויים בין קומה לקומה. מיקמנו באופן פנימי את האלמנטים שאין יכולת לשנות את המיקום שלהם כמו ממ"ד ומעליות, וזה איפשר לנו משחק עם הקומות השונות ומרווחים משתנים בין הבניינים.

"תכנון הדירות מאפשר גמישות רבה לדיירים בתכנון המרחב הפנימי שלהם. התכנון התקבל בהתלהבות על ידי הדיירים וגם על ידי העירייה. התהליך שלנו בפרויקט כולל שילוב גדול יותר של הדיירים, ולא כפי שקורה בדרך כלל בפרויקטים של פינוי-בינוי, שהם פוגשים את האדריכל פעם אחת בתחילת הדרך ולא רואים אותו יותר עד לקבלת הדירה".

לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית : "אנו מודים לדיירים על הבחירה בנו. בת ים היא עיר מבטיחה אשר צפויה להמשיך ולהתקדם בשנים הקרובות, עם פרויקטים רבים בהתחדשות עירונית ובבנייה חדשה. החיבור לרכבת הקלה יחבר אותה עם מרכזי התעסוקה והבילוי ויאפשר לתושבים תנועה נוחה ללא פקקים. התחדשות עירונית היא הדרך הטובה והנכונה ביותר להוספת יחידות דיור באזורי הביקוש במרכז הארץ, ומאפשרת לתושבים הקיימים להשתדרג לדירה חדשה ובטוחה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמיר רחלבסקיבת יםחברת גרופיתמכרז דייריםהילה מושליןמושלין סימון אדריכלותחברת גרופית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...