אאורה החלה את שיווק שלב ב' בבן שמן בלוד. נמכרו 370 יח"ד עד כה

 שלב ב' כולל 102 יח"ד ב- 3 מגדלי בוטיק בני 9 קומות. בפרוייקט דירות 3-5 חדרים ופנטאוזים. מחירי פריסייל החל מ- 1,890,000 שקל  ל-3 חדרים.

שיתוף הכתבה

חברת אאורה מחדשים את ישראל מודיעה הבוקר (ה' 7/7) על תחילת שיווק שלב ב' של אאורה בן שמן אשר ממוקם בשכונת נופי בן שמן בלוד.  שלב ב' כולל 102 יח"ד ב- 3 מגדלי בוטיק בני 9 קומות. בפרוייקט דירות 3-5 חדרים ופנטאוזים. מחירי פריסייל החל מ- 1,890,000 שקל  ל-3 חדרים. הקמת שלב ב' צפוי להתחיל ברבעון 4 של שנת 2022 ומשך הקמתו כ- 24 חודשים.

הקבלן המבצע הוא דניה סיבוס . אאורה בן שמן הוא תוצאה של שיתוף פעולה פורה של שניים ממשרדי האדריכלים הגדולים והוותיקים בתחום המגורים בישראל: איל אדריכלים, בראשותו של אדריכל דני איל, ומשרד האדריכלים גיורא גור. לשני המשרדים ניסיון רב-שנים בתכנון פרויקטים בכל קנה מידה.

כל דירה מציעה מרחב נדיב לכל המשפחה, מרפסות גדולות במיוחד, סטנדרט גימור גבוה וסגנון מוקפד של בנייה ותשתיות, מפרט עשיר ויוקרתי של מותגים מובילים, לובי מפואר ועוד.

שלב ב' הוא המשך ל- 8 המגדלים שכבר נמצאים בבניה עם צפי איכלוס בשנת 2024. תמהיל הדירות באאורה בן שמן הוא הבסיס ליצירת קהילה צעירה ודינאמית, והוא כולל מבחר דירות באיכות גבוהה ובגדלים מגוונים: דירות 3-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים רחבי ידיים עם נוף נפלא. בשלב א' בונה אאורה 500 יח"ד וכ- 2000 מ"ר שטחי מסחר. מתוכם נמכרו 370 יח"ד וכל שטחי המסחר. מועד סיום הבנייה של שלב א' צפוי להסתיים בתחילת בשנת 2024.

סך הכל פרוייקט אאורה בן שמן יכלול 11 בניינים בני 7-23 קומות, אשר יציעו 602 יח"ד בגדלים מגוונים.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה : " אחרי ההצלחה של שלב א' עם 8 מגדלים שכבר נמצאים בתהליך בנייה ו- 370 יח"ד שנמכרו, אנו ממשיכים לשלב ב' - 3 בנייני בוטיק מיוחדים, בני 9 קומות, עם מרפסות ענק משודרגות. זהו המגרש האחרון של אאורה בשכונה ואיתו נשלים בנייה של 602 דירות בסה"כ, אחד הפרויקטים הגדולים במתחם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'ילודבן שמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...