בוני התיכון נבחרה לקדם פינוי בינוי בחולון בהיקף 240 יח"ד

מדובר בתוכנית ברחוב הלוחמים, שבה יפונו 76 דירות. בבוני התיכון מעריכים את ההכנסות מהפרויקט ב-478 מיליון שקל לפי חישוב של 24 אלף שקל למ"ר

שיתוף הכתבה
עמי פרץ מנכ"ל בוני התיכון (דוד סקורי)עמי פרץ מנכ"ל בוני התיכון (דוד סקורי)

בוני התיכון מדווחת כי חברה בת שלה,  בוני תיכון חולון, נבחרה על ידי נציגי הדיירים לקדם פינוי בינוי   בחולון. מדובר במתחם הממוקם ברח' הלוחמים 21-11. על פי התוכנית יפונו 76 דירות ובמקומם ייבנו, על פי תכנון ראשוני, 240 דירות.

בבוני התיכון, בשליטת עמי פרץ, מעריכים את ההכנסות מהפרויקט ב-478 מיליון שקל.  הערכה זו מבוססת על ההנחה כי הפרויקט יכלול כ-20 אלפי מ"ר למכירה בייעוד למגורים וכי מחירי המכירה הממוצעים למ"ר בייעוד למגורים יהיו 24 אלף שקל כולל מע"מ.  עוד מדווחים בבוני התיכון כי ב-19 במאי החלו להחתים את הדיירים, ועד עתה נחתמו הסכמים עם 43% מהדיירים.   בוני התיכון גם מדווחים שבשלב זה עדיין לא ניתן לחשב  את עלות הוצאות הבנייה.

יציאת הפרויקט אל הפועל מותנית בכמה גורמים:  תוכנית בסמכות הוועדה המחוזית שתקודם עם בנוני התיכון והדיירים, החתמת יתר הדיירים, שינוי תב"ע , הגדת המתחם כמתחם פינוי בינוי במסלול מיסוי - המקנה הטבות במס שבח, מס רכישה ומע"מ וכן התנאים המקובלים בחוק בפינוי בינוי.

פרויקט זה מצטרף ל-38 פרויקטים נוספים של בוני התיכון בתחום ההתחדשות העירונית בהיקף של כ-21 אלפי יחידות דיור הנמצאים בשלבי החתמות, תכנון מתקדמים או בנייה - פרויקט קריית אונו -  וכן לפרויקטים נוספים שהחברה מקדמת בתחום שבהם טרם חתמו למעלה מ-25% מהדיירים. לאחרונה דיווחה החברה על פרויקטים נוספים בחולון, שהיא מקדמת, בהם בדב הוז, הטייסים והפורצים, שבהם יפונו 18 בניינים ישנים הכוללים 181 יח"ד ו-39 חנויות, ובמקומם יבנו כ-580 דירות חדשות וכ-1,700 מ"ר שטחי מסחר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעמי פרץחולוןפינוי בינוי בוני התיכון התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...