בוני התיכון מקדמת תוכנית פינוי בינוי בחולון וצופה הכנסות של 1.15 מיליארד שקל

מיקום התוכנית: דוב הוז 86-70, הטייסים 6-2, הפורצים 39-25 • בתוכנית: יפונו 18 בניינים ישנים הכוללים 181 יח"ד ו-39 חנויות, ובמקומם יבנו כ-580 דירות חדשות וכ-1,700 מ"ר שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
עמי פרץ מנכ"ל בוני התיכון (דוד סקורי)עמי פרץ מנכ"ל בוני התיכון (דוד סקורי)

בוני התיכון הודיעה הבוקר לבורסה לניירות ערך בת"א כי החברה זכתה במכרז דיירים להובלת פרויקט פינוי בינוי במסלול מיסוי בעיר חולון בהיקף הכנסות משוער של 1.15 מיליארד שקל. החברה תקדם את התב"ע למתחם בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז לפיו ייבנו כ־580 יח"ד חדשות ו־1,700 מ"ר שטחי מסחר. לצורך קידום הפרויקט בוני התיכון תקים תאגיד משותף שתהיה חברת הפרויקט – חברת בוני התיכון התחדשות עירונית וחברת בוני התיכון בניה וייזום.

הפרויקט חולש על פני כ־8 דונם ומתייחס לבניינים ברחוב דוב הוז 86-70, הטייסים 6-2, הפורצים 39-25. במסגרת התוכנית יפונו 18 בניינים ישנים הכוללים 181 יח"ד ו-39 חנויות, ובמקומם יבנו, ע"פ תכנון ראשוני רעיוני של תאגיד הפרויקט ובכפוף לקבלת האישורים הנדרשים, כ-580 דירות חדשות וכ-1,700 מ"ר שטחי מסחר.

בהודעת החברה הוסבר כי "הערכות החברה ביחס להכנסות הצפויות חושבו על בסיס תחשיבים פנימיים שנערכו על ידיה והמבוססים, בין היתר, על ההנחה כי הפרויקט יכלול כ־49 אלף מ"ר למכירה בייעוד למגורים ובהנחה כי מחירי המכירה הממוצעים למ"ר משוקלל בייעוד למגורים יהיו כ- ־23.5 אלף שקל כולל מע"מ. עוד נאמר בהודעת החברה, כי בתחשיבי החברה נלקח בחשבון כי כל שטחי המסחר שיבנו ימסרו כתמורה לבעלי החנויות הקיימות, באופן שלחברה לא יוותרו שטחי מסחר המיועד למכירה.

תאגיד הפרויקט החל את החתמות הדיירים על הסכם פינוי בינוי ביום 29 במרץ 2022 ועד למועד הדיווח, נחתמו הסכמי פינוי בינוי מחייבים ביחס לפרויקט עם כ־25% מבעלי הזכויות במתחם. כמו כן, הוצאת הפרויקט אל הפועל כפופה, בין היתר, להתקיימות תנאים מתלים ובכללם השלמת החתמת יתר בעלי הזכויות בפרויקט, שינוי תב"ע , הכרזת המתחם כ-"מתחם פינוי בינוי ב-"מסלול מיסוי" בהתאם להוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תשע"ו-2016 וכן, תנאים נוספים המקובלים בפרויקטי פינוי-בינוי".

על פי החברה, "פרויקט זה מצטרף ל-33 פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית בהיקף של כ־18 אלף יח"ד הנמצאים בשלבי החתמות, תכנון מתקדמים או בניה, וכן לפרויקטים נוספים שהחברה מקדמת בתחום בהם טרם חתמו למעלה מ-25% מבעלי הזכויות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בוני התיכון התחדשות עירוניתחולוןפינוי בינוי בורסה לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...