לאחר אישור רשות המסים - עסקת הענק של אקרו בצפון ת"א יוצאת לדרך

התקדמות בעסקת תל ברוך. רשות המיסים אישרה את מכירת הקרקע, המתפרסת על כ-13 דונם לאקרו ב-211 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
זיו יעקובי, מנכ"ל אקרו ( (צילום: אלכס פרגמנט)זיו יעקובי, מנכ"ל אקרו ( (צילום: אלכס פרגמנט)

אקרו נדל"ן, בשליטת צחי ארבוב ובניהולו של זיו יעקובי, מדווחת על התקדמות ברכישת קרקע בצפון ת"א בשטח 12.7 דונם לאורך חופה הצפוני של העיר, באזור תל ברוך וצפונית לשדה דב. העסקה היא בין חברה בת של אקרו, אקרו ש.מ 43, ליחידים בעלי הקרקע, בהיקף של 211 מיליון שקל.  אתמול (ד') דיווחה אקרו לבורסה כי ההתקדמות הושגה בעקבות מימוש  התנאי המתלה: אישור רשות המיסים כי הקרקע מוחזקת בנאמנות והנהנים מהעסקה הם המוכרים או יורשיהם.

מועדי תשלום התמורה הם תשלום ראשון – בסך של 20 מיליון שקל בתוספת מע"מ ישולם בתוך 7 ימי עסקים ממועד אישור רשות המיסים  או ממועד רישום המשכונות לטובת אקרו ש.מ 43, המאוחר מביניהם, תשלום שני – בסך של כ-22 מיליון שקל בתוספת מע"מ ממועד אישור רשות המיסים או ממועד רישום המשכונות לטובת החברה הבת, המאוחר מביניהם. תשלום שלישי – יתרת התמורה בסך של כ-169 מיליון שקל תשולם בתוך 120 ימים ממועד אישור רשות המיסים או 30 יום מהמועד שבו יירשמו אקרו כבעלי המקרקעין.

החלקות נמצאות בחלק שעליו חלה תוכנית תא/3700, שאושרה ב־2015 ומאפשרת להקים רובע מגורים חדש בן 12 אלף דירות. על פי התוכנית הזו, במגרשים שעומדים למכירה אפשר לבנות כ־270 דירות. תוכנית המתאר הזו מחלקת את השטח לחמישה מתחמים שעל כל אחד מהם העירייה מקדמת תוכניות מפורטות. נציין כי אתמול אושרו להפקדה גם שתי תוכניות ברובע שדה דב. 

על פי תנאי העסקה במקרה שיימצא צד שלישי שירכוש יותר מ-25% מהקרקע, "ואשר ניתן לגזור ממנה שווי למקרקעין במלואם העולה ביותר מ-4%" אקרו תשלם תוספת על ההפרש. אקרו מדווחת שאכן צד שלישי התעניין ברכישת הקרקע, אך לא נחתמה עסקה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי ארבובאקרו נדל"ןזיו יעקוביתל ברוךתוכנית תא/3700
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...