תוכנית ל-1,400 יחידות דיור בכפר קאסם אושרה להפקדה

התוכנית היא לשטח כולל של כ-300 דונם, ובה יחידות דיור שיוקמו בבנייה רב-דורית במגרשים בבעלות פרטית, ובנייה גבוהה יותר במגרשים בבעלות המדינה

שיתוף הכתבה
כפר קאסם (שאטרסטוק)כפר קאסם (שאטרסטוק)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז, בראשות מ"מ יו"ר הוועדה גיא קפלן, אישרה להפקדה תוכנית לפיתוח כפר-קאסם צפון שנועדה להשלים את פיתוח החלק הצפון-מזרחי של היישוב, לאחר שבשנה שעברה עודכנה התוכנית לצפון מערב היישוב.

התוכנית היא לשטח כולל של כ-300 דונם, ובה כ-1,400 יחידות דיור שיוקמו בבנייה רב-דורית במגרשים בבעלות פרטית, ובנייה גבוהה יותר במגרשים בבעלות המדינה. התוכנית תואמת את תוכנית המתאר ליישוב ומתחברת לתוכנית תמל/1078 שאושרה ב-2019 הכוללת 1,626 יחידות דיור.

השטח המיועד נושק לנחל כפר קאסם שעובר בצפון התוכנית, היא כוללת הנחיות לגבי שיקום ופיתוח הנחל וביצוע פארק לרווחת התושבים מסביבו. התוכנית כוללת פארק עירוני בשטח של כ- 50 הכולל פארק אינטנסיבי בחלק הדרומי של נחל כפר קאסם ופארק אקסטנסיבי בחלקו הצפוני של הנחל.

לדברי מתכן מחוז מרכז במינהל התכנון, גיא קפלן, "מדובר בתוכנית שמקדמת מחד מתן מענה לדיור רב-דורי על קרקע פרטית, ובינוי חדש של עד 16 קומות בקרקע מדינה מאידך. התוכנית שמה דגש על שימור ואדי כפר קאסם  כשטח פתוח לטובת כלל תושבי העיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גיא קפלןכפר קאסםהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...