דירת 3 חדרים נמכרה ב־6.3 מיליון שקלים בשדרות ירושלים שביפו

מפרויקט כושל למקום מבוקש בלב תל אביב? מדובר בדירה בשטח של 105 מ"ר בתוספת מרפסת גג בקומה השלישית ולה מוצמדת חניה אחת; הדירה הוקמה בתחילת המילניום במסגרת פרויקט חצרות יפו

שיתוף הכתבה
חצרות יפו (קרדיט: הומרקט) חצרות יפו (קרדיט: הומרקט)

עסקה יוצאת דופן: דירת 3 חדרים ביפו נמכרה ב־6.3 מיליון שקלים. מדובר בדירה בשטח של 105 מ"ר בתוספת מרפסת גג בקומה השלישית ולה מוצמדת חניה אחת. הדירה הוקמה בתחילת המילניום במסגרת פרוקיט חצרות יפו. מדובר בעסקה במחיר תקדימי לדירה בשדרות ירושלים ועוד בפרויקט בן 22 שנה.

"מה שהוביל למחיר הזה הוא העובדה שהשדרה הפכה לאזור מועדף. המקום הפך למדרחוב ותנועת כלי התחבורה הופסקה, בנוסף בסמוך למקום תהיה תחנה של הרכבת הקלה. השדרה שהייתה רועשת, סואנת ומזוהמת הפכה לשדרה 'סקסית' במרחק של כמה צעדים מחוף הים וכמה חופים פופולאריים" מספר רונן סיונוב מנכ"ל ובעלים הומרקט .

"כל הגורמים הללו הביאו לעלייה בביקוש וביוקרה של הפרויקט שתמיד נחשב ונתפס כמקום בעייתי שלא כיף לגור בו. כיום האזור ניחן באווירה אירופאית. העסקה הזו יוצאת דופן ומבטאת לא רק את העלייה הכללית במחירי הדיור ובתל אביב-יפו בפרט אלא גם את ההתחדשות בשדרות ירושלים והסטטוס הנוכחי של השדרה". 

הרוכשים, תל אביבים ותיקים שלא תיארו לעצמם שיתגוררו על שדרות ירושלים אולם כאמור לאור השינוי הדרמטי שעברה השדרה סימנו לעצמם כמטרה לרכוש דווקא דירה על השדרה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יפויפו ד'רכבת קלהחצרות יפושדרות ירושליםתל אביב-יפו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...