הומרקט
מעוניין לעשות פינוי בינוי? צור קשר עם חברות נדל"ן מובילות:
הנהלת חברת הומרקט
רונן סיונוב - בעלים ומנכ״ל
יצחק דקל - סמנכ״ל שיווק
איב מילס - מנהלת חטיבה
אלון רחמים - מנהל חטיבה
ניצן שריג - מנהלת משאבי אנוש ואסטרטגיה
ריו כהן - מנהלת שיווק
אודות חברת הומרקט
מאחורי כל פרויקט מצליח עומדת מכונה שיווקית משומנת מקצועית ומנוסה. חברת הומרקט שיווק פרויקטים, מקבוצת רונן סיונוב, עושה זאת מזה שנים רבות כשמאחוריה עשרות פרויקטים של היזמים המובילים בארץ. "אנחנו הראשונים בשוק שמציעים ליזמים מודל פעילות של הכל כלול", מתגאים בחברה, "אנחנו דואגים לכל היבטי השיווק והמכירות – מאנשי המכירות, דרך פרסום ורכש המדיה ועד לבניית המותג".
הומרקט הוקמה על ידי רונן סיונוב, בעל ניסיון רב שנים בתחום התיווך ובשיווק פרויקטים למגורים, לאחר שמכר את אחזקותיו במותג התיווך הומלנד בשנת 2018 שאותה הוביל משנת 2002 והקים את הומרקט שיווק פרויקטים שמעניקה שירותי שיווק ופרסום במיקור חוץ ליזמי נדל"ן.
הומרקט שיווקה אלפי דירות ברחבי תל אביב יפו, רמת גן, קרית אונו, חיפה וגבעתיים, כולל בפרויקטים של התחדשות עירונית ופינוי-בינוי.
עבודת שטח עם הבנה עמוקה של השוק
לחברת הומרקט שני מתחמי מכירות מרכזיים – בלב שדרות רוטשילד בתל אביב ובקניון פרנדלי בגבעתיים. כל אחד ממרכזי המכירות מעוצב בהתאם לאופי קהל היעד המקומי ומשדר עוצמה ואווירת "אקשן" תמידית המעודדת ביצוע עסקאות. החברה מעסיקה כיום 40 עובדים – אנשי שיווק, עיצוב, דיגיטל ומנהלי צוותים, שברשותם בסיס נתונים של מאגר לקוחות המתעדכן מידי יום וכולל יותר מ–180,000 לקוחות פוטנציאליים. "אנחנו יודעים איך לטפח לקוחות פוטנציאליים במשך שנים – ולהגיש אותם ליזם כשהם מוכנים לסגור עסקה", אומר רונן סיונוב.
העוצמות שלנו מקורם בשטח, בניסיון שרכשנו בשיווק פרויקטים בתל אביב במשך 20 שנה", מדגיש סיונוב, "תל אביב היא ה-Home Market שלנו. כאן נולדנו, התפתחנו וגדלנו, כאן למדנו לדבר בשפה הנדל"נית הייחודית של העיר הנחשקת בישראל. כאן צמחנו יחד עם שוק הנדל"ן הדינמי ביותר בארץ, התמקצענו בחוקי המשחק שלו – ואז המצאנו אותם מחדש. מתוך ההיכרות וההבנה העמוקה של השוק התל אביבי ואופי הקהל שאליו הוא פונה, פיתחנו שיטת שיווק ייחודית אשר שמה דגש מיוחד על סגנון חיים ועל המעטפת העיצובית, המיתוגית והשיווקית של כל פרויקט".
היזמים המובילים בארץ
צוות המכירות של הומרקט עובד בשנים האחרונות עם יזמים מובילים במשק, בהם אקרו, אשדר, קן התור, ח. מיתר, קרינסקי-גוטליב, ינושבסקי, קבוצת פוגלר, גורקן, טרה בולווארד, יחד נדל"ן וברית איחוד יזמות נדל"ן ועוד.
עשרות יזמים כבר זכו להכיר מקרוב את האימפקט השיווקי הייחודי של הומרקט. כל יזם זוכה למעטפת שיווקית מקיפה – משלב הייעוץ, דרך השיווק, המיתוג, המכירות, ניהול מאגר הלקוחות ועד סגירת העסקה מול כל לקוח.
האימפקט השיווקי
התהליך כולל 6 שלבים: מחקר, בניית תכנית שיווקית, מיתוג, מכירות, פרסום וסגירת עסקה. "מכונת השיווק שלנו מתחילה לעבוד מהפגישה הראשונה עם היזם, עוד בשלב התכנון והייעוץ", מסביר סיונוב, "מחקרי השוק המקיפים שאנו מבצעים יחד עם החשיבה השיווקית היצירתית איתה אנו ניגשים לפרויקט, מאפשרים לנו לזהות את מאפייני ההצלחה הייחודים לו, ולמתג אותו כפרויקט נחשק ויוצא דופן, תוך שאנו מטשטשים את גבולות אזורי הביקוש ומאתגרים את מחירי השוק. ההיכרות המעמיקה עם מפת הנדל"ן וקהלי היעד השונים, מאפשרת לנו לייעץ ליזם ולאדריכל בנושא תכנון הדירות והמפרט בהיבט המכירתי, על מנת למקסם את פוטנציאל ההצלחה והרווח. בשלב הבא נגבש ונבנה את האסטרטגיה והתכנית השיווקית לפרויקט, בשילוב עם חברת מיתוג מובילה בתחום הנדל"ן".
האימפקט הניהולי
בזכות המערכת הייחודית שפיתחה החברה לניהול ומעקב אחר לקוחות הפרויקט, יודעים שם בכל שלב מהי תמונת המצב בקרב כל אחד ואחד מהרוכשים הפוטנציאליים – החל מפילוח קהל היעד הרלוונטי לפרויקט, דרך פיקוח על מערך המכירות הנעשה בשקיפות מלאה וכולל דוחות שבועיים עם נתוני "לידים", פגישות, הרשמות, התנגדויות ועוד.
האימפקט האנושי
"ההון האנושי היוצא דופן באיכותו של הומרקט הוא עובדה ידועה בקרב כל העוסקים בתחום", אומר בגאווה הבעלים ומנכ"ל החברה, "אנו בוחרים בקפידה את אנשי המכירות שלנו, כולם מומחי נדל"ן בעלי רקע אקדמי בתחום, המגיעים עם שאיפה למצוינות ותשוקה בלתי-נדלית למקצוע. לרשות כל יזם החובר להומרקט, אנו מעמידים יחידה מובחרת העובדת סביב השעון על הפרויקט שלו. שיטת העבודה שלנו, שגובשה לאורך שנים, מסודרת ומאורגנת, במטרה למקסם את הרווח ליזם".