בשווי של כרבע מיליארד שקל: הכשרת היישוב קיבלה טופס 4 למתחם "שבעת הכוכבים" אילת

המתחם, שיופעל וינוהל על ידי הכשרת הישוב, ממוקם מול "פארק הטרמינל" שעל שטח שדה התעופה הישן, בשטח בנוי של 7,200 מ"ר וצפוי להניב כ-20 מיליון שקל NOI בשנה. עד כה חתמה החברה חוזי אכלוס ל-76% מהשטח בין השוכרות במרכז: בנק הפועלים, פוקס, Be, רייבן ובילבונג

שיתוף הכתבה
 מתחם שבעת הכוכבים אילת (רוני בלחסן) מתחם שבעת הכוכבים אילת (רוני בלחסן)

חברת הכשרת היישוב דווחה היום (ה') כי קיבלה מעיריית אילת טופס 4 למרכז המסחרי "שבעת הכוכבים" בעיר, וכי היא צפויה להתחיל בהפעלתו במהלך הרבעון השלישי של השנה. המרכז הוקם בשנתיים האחרונות על שטח של כ-10 דונם בכניסה לעיר, מול "פארק הטרמינל" המוקם על שטח שדה התעופה הישן בעיר. המרכז כולל מתחם מסחרי בשטח של כ-7,200 מ"ר, כולל מרכיב משרדים, מתוכו 6,600 מ"ר בבעלות החברה. שווי הנכס על פי רישומו בספרי החברה עומד על כ-241 מיליון שקל

על פי הדיווח שפרסמה החברה, המרכז צפוי להניב לה 19-20 מיליון שקל NOI (הכנסות בקיזוז תפעול) בשנה. נכון להיום, חתמה הכשרת הישוב על הסכמי שכירות בהיקף של כ-76% משטחי המרכז, והחברה מקדמת השכרת שטחים נוספים. הכשרת הישוב תחל באכלוס המתחם בתקופה הקרובה, כשתחילת ההנבה של הנכס צפויה כבר ברבעון השלישי של השנה.

בין השוכרות במרכז : Be מבית שופרסל, בנק הפועלים, בנק יהב, Foot Locker, בילבונג, INTIMA, פוקס, ספידו, בי פרש, אושי אושי, א.ל.מ., סקצ'רס, אירוקה, גולף, עמנואל, שופרא, אפרודיטה, ורדניון, סולתם, אירוקה, Weshoes, Icell, רייבן ועוד.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "המרכז המסחרי שבעת הכוכבים אילת שיחל להתאכלס בשבועות הקרובים יהיה מתחם אטרקטיבי לתושבי העיר ולתייריה. המרכז מציע מגוון חנויות שיאפשרו מענה לצרכים של פנאי, בילוי, הלבשה, הסעדה, בנקים ועוד. מיקום המרכז בכניסה לאילת נהנה מנגישות גבוהה ומקרבה לאזורי תיירות מרכזיים. השוכרים איתם חתמנו על הסכמים נמנים עם קבוצות הקמעונאות והשירותים המובילות במשק. השקת שבעת הכוכבים אילת, מצטרף כנכס איכותי הממשיך לחזק את זרוע הנכסים המניבים של החברה שצפויה להניב כבר בשנה הבאה כ-200 מיליון ש"ח NOI בשנה".

זרוע הנכסים המניבים של הכשרת הישוב בישראלהתרחבה בשנים האחרונות עם אכלוס "מגדל נמרודי" בבני ברק בראשית שנת 2023 וכעת עם אכלוס המרכז המסחרי באילת. על פי ההערכות שנמסרו מטעמה של החברה, "זרוע הנכסים המניבים של החברה צפויה להניב כבר בשנת 2025 NOI של כ-200 מיליון ש"ח בשנה".

ברבעון הנוכחי תחל הכשרת הישוב בהקמת פרויקט ה-Medical Center במתחם ה-BBC בבני ברק בשטח של כ-57 אלף מ"ר ב-20 קומות וישמש כמרכז רפואי וגריאטרי. הפרויקט קיבל היתר בחודשים האחרונים, יסיים הקמה בשנת 2026 ויניב כ-40 מיליון ש"ח בשנה. פרויקט נוסף שמקימה החברה בימים אלה הוא מגדל יעקב נמרודי ("בית מעריב") בתל אביב, אשר מועד סיום הקמתו צפוי לשנת 2028.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר נמרודיעיריית אילתהכשרת היישובאילתמסחר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...