חדשות הנדל"ן: השרה שקד חתמה על צו המעודד צמיחה דמוגרפית ברמת גולן

במסגרתו, האכולוסייה במועצה האזורית גולן וביישובי המועצה המקומית קצרין צפויה להכפיל את עצמה עד שנת 2025 • ארי נדל"ן ודורסל השלימו עסקת רכישה של קניון בלימסול מב.ס.ר אירופה • לאור צמחיתה: חברת Demostack תשכור קומה במרכז תל אביב

שיתוף הכתבה
מעמד החתימה במשרד השרה שקד (דוברות השרה איילת שקד) מעמד החתימה במשרד השרה שקד (דוברות השרה איילת שקד)

- שרת הפנים, איילת שקד חתמה אתמול (ה') על צו להקמה מרחב תכנון מיוחד גולן. בדצמבר 2021 התקבלה החלטת ממשלה לעניין "תכנית לעידוד צמיחה דמוגרפית בת קיימא ביישובי המועצה האזורית גולן וקצרין לשנים 2022 – 2025". מטרת ההחלטה לעודד צמיחה דמוגרפית ביישובי המועצה האזורית גולן וביישובי המועצה המקומית קצרין במטרה להכפיל את האוכלוסייה עד לשנת 2025. 

שרת הפנים, איילת שקד: 
"55 שנה לאחר שחרור רמת הגולן אני נרגשת לחתום על צו שישנה את פניה של רמת הגולן ויסייע משמעותית לחיזוק ההתיישבות בגולן. מעבר למהלך הציוני, זו בשורה גדולה לעולם התכנון בישראל. זו הפעם הראשונה שמוקמת ועדה מיוחדת במועצה איזורית, צעד שמעיד על הרצון להשקיע בהתיישבות בגולן באופן משמעותי ולשחרר את חסמי התכנון כדי לאפשר האצת פיתוח".

- ארי נדל"ן השקעות ודורסל (ב.א.ז) הודיעו השבוע על השלמת עסקה לרכישת זכויות בקניון My Mall בלימסול שבקפריסין בחלוקה שווה בין השתיים (50% לכל אחת). בהסכם לרכישת 83% בקניון המוחזק על ידי המנהלים המיוחדים של ב.ס.ר אירופה ובעלי מניות נוספים כאשר שתי החברות ישלמו כ־44.2 מיליון אירו כל אחת על חלקן בעסקה.  

- בהמשך להודעה הקודמת, ב.ס.ר אירופה הודיעה מוקדם יותר השבוע לבית המשפט המחוזי בת"א על ביצוע השלמה של מכירת זכויות החברה בקניון בלימסול שבקפריסין. בהודעה נכתב, שבמסגרת העסקה התקבל אצל המנהלים המיוחדים של החברה סכום של כ־93 מיליון שקלים מעבר למקדמה של כ־7.6 מיליון שקלים ששולמה עוד לפני כן מכוח העסקה.

- ארגו פרופרטיז אן. אי. הודיעה לבורסה על סיכום עסקאותיה מתחילת חודש מאי ועד סופו התקשרה החברה ב-6 הסכמי בלעדיות לחברה ו/או לבעלי עניין בה, לרכישתם של 6 בניינים בודדים, הכוללים 48 יח"ד בעיר לייפציג, 15 יח"ד בעיר דרזדן ו-20 יח"ד בעיר מגדבורג בשטח כולל להשכרה של כ-5,461 מ"ר והמניבים שכ"ד שנתי בתפוסה מלאה של כ-396 אלף אירו.

התמורה הכוללת בגין נכסים אלה יחד עם עלויות העסקות, צפויה להסתכם לסך של כ-12.6 מיליון אירו. שכר הדירה בנכסים החדשים מגלם שכ"ד חודשי למ"ר של כ-6.06 אירו, לעומת  10.47 אירו שכר הדירה למ"ר בהשכרות חדשות של החברה בנכסיה הקיימים.

- חברת Demostack חתמה על עסקה לשכירת קומה שלמה בבניין עסקים במרכז תל אביב, בשטח של כ-750 מ"ר. העסקה נחתמה לתקופה של כשנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספות, בשכר דירה של כ-150 שקל למ"ר. לאור צמיחת החברה היא מגייסת עשרות עובדים ועובדות למרכז הפיתוח בימים אלה. גלעד אבידן, CPO ומייסד שותף"אנחנו מתרגשים להתחיל את הפרק החדש של Demostack במשרדים החדשים שלנו, שמאפשרים פוטנציאל גדילה לחברה ותרבות ארגונית ומגוונת יותר לכלל העובדות והעובדים. 

משרדי דמוסטוק החדשים, צילום: אייל טואגמשרדי דמוסטוק החדשים, צילום: אייל טואג

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איילת שקדהמועצה האזורית גולןתל אביבדורסלב.ס.ר אירופהשרת הפניםארי נדל"ןארגו פרופטיזDemostackגלעד אבידןלימסולקפריסיןרמת הגולןקצרין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...