הרוג ראשון ל-2019: פועל בניין נפל אל מותו באתר בנייה בנתניה

פועל בן 40 תושב טול כרם נפל מקומה 4 באתר בנייה ברחוב אבא הלל סילבר בנתניה • ב-2018 נהרגו 41 פועלים ועוברי אורח, 35 הרוגים ב-2017 ו-50 ב-2016

שיתוף הכתבה
פועל בניין נפל אל מותו באתר בנייה בנתניהפועל בניין נפל אל מותו באתר בנייה בנתניה

הרוג ראשון בענף הבנייה בישראל לשנת 2019. מד"א ומשטרת ישראל מדווחים על פועל בנייה בן 40 תושב טול כרם שנפל אל מותו באתר בנייה ברחוב אבא הלל סילבר בנתניה. הפועל נפל מקומה 4 באתר והפראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. למקום הגיעו גם חוקרי תאונות עבודה מטעם המשטרה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע, וגם מפקח של משרד העבודה והרווחה הגיע למקום. 

 מוות במספרים: ההרוגים באתרי הבנייה בישראל בארבע שנים

בשנת 2018 נהרגו בענף הבנייה 41 אנשים באתרי הבנייה בישראל (38 פועלי בניין ו-3 עוברי אורח) וזאת לאחר 35 הרוגים בענף בשנת 2017 ו-50 הרוגים בשנת 2016. 

 "מלשינון" - גרסת הנדל"ן: אתר ייעודי לדיווח על הרוגים ומפגעים

הממשלה וההסתדרות חתמו לפני כחודשיים על הסכם להסדרת הבטיחות באתרי הבנייה  לאחר הסכמות שאליהן הגיעו שר האוצר משה כחלון, שר העבודה והרווחה חיים כץ, ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. בתוך ההסכם היה סעיף להחלפת הפיגומים באתרים ברחבי הארץ לכאלה העומדים בתקן האירופי, אבל זמן לא ארוך לאחר ההסכם הסעיף רוכך במקצת ע"י הצדדים.

 נמנעה הפעלת "נשק יום הדין": הסדרה של הבטיחות באתרי הבנייה

 

ראובן בן שמעון, מייסד הפורום למניעת תאונות עבודה, מסר כי "ניכר מהתמונות הראשוניות שהתקבלו מהשטח שהאתר סובל מהזנחה פושעת בכל הנוגע להסדרי הבטיחות. מצופה כעת ממשרד העבודה לסגור את האתר לתקופה של 30 יום לפחות ולא להסתפק בסגירת האתר לתקופה קצובה של 48 שעות. על הקבלנים לדעת שלמחיר ההפקרות יש גם מחיר כלכלי ומחיר פלילי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אתר בנייהפועלי בניין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...