קבוצת מור רכשה קרקע נוספת בנס ציונה ב-9.9 מיליון שקל

הקרקע במתחם המייסדים היא בשטח 8.5 דונם ומיועדת להשבחה. זאת בהמשך להודעת החברה לבורסה מחודש שעבר כי המועצה הארצית לתכנון ובניה החליטה לקבל את המלצת ועדת המשנה ולהגדיל את שטחי הפיתוח לבניה במתחם המייסדים

שיתוף הכתבה
יו"ר קבוצת מור חנן מור (אייל טואג)יו"ר קבוצת מור חנן מור (אייל טואג)

קבוצת מור, בשליטת היו"ר והמייסד חנן מור,  מדווחת היום לבורסה על רכישת זכויות במתחם המייסדים בנס ציונה. עבור הזכויות תשלם חנן מור 9.9 מיליון שקל. הקרקע היא בשטח 8.5 דונם ומיועדת להשבחה. זאת בהמשך להודעתה לבורסה מחודש שעבר כי המועצה הארצית לתכנון ובניה החליטה לקבל את המלצת ועדת המשנה ולהגדיל את שטחי הפיתוח לבניה במתחם המייסדים בנס ציונה. השינוי בשטח הוא בהוספת 100 דונם לתוכנית המקורית, קרי 450 דונם במקום 350 דונם. כמו כן, ייעודו של המתחם ישונה מאזור נופש מטרופוליני לפיתוח עירוני.

על פי ההסכם שעליו דיווחה קבוצת מור היום, בשלב ראשון תשלם  3 מיליון שקל במועד החתימה. סך של כ-5.1 מיליון שקל ישולם עם רישום הערת אזהרה ויתרת התמורה תשולם עד 90 יום ממועד החתימה בכפוף להתקיימות התנאים כמקובל. בקבוצת  מור לא מוסרים מי המוכרת.

עוד קבוצת מור מוסרת שהמימון לעסקה יהיה דרך מקורותיה העצמאיים או מימון בנקאי.

בנוסף הודיעה החברה כי בכוונתה לפעול להשבחת המקרקעין יחד עם שטחים נוספים שנמצאים בבעלות החברה במתחם המייסדים ואשר החברה פועלת להשבחתם בהתאם לתכנית המופקדת לפני מתן תוקף במועצה הארצית לתכנון ולבניה.

נס ציונה הופכת ליעד אטרקטיבי לכמה חברות, אאורה דיווחה החודש כי היא צפויה לבנות 852 יח"ד בעיר בפרויקט פינוי בינוי . כמו כן מתחם המייסדים בנס ציונה הוא רק חלק מתוכנית יותר גדולה אנ"מ גבעות הכורכר בתחום הרשויות נס ציונה, רחובות והמועצה האזורית גן רווה ושטח של 5,200 דונם (בהוראות התוכנית המקוריות). התוכנית זכתה ל-37 התנגדויות מגורמים רבים, מה שהביא להחלטות על שינויים רבים על ידי ולנת"ע בחודש דצמבר שכאמור התקבלו בחלקם על ידי המועצה הארצית. בשנה שעברה רכשה חנן מור קרקע נוספת במתחם המייסדים ב-10.6 מיליון שקל המיועדת לעד 150 יח"ד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חנן מורקבוצת מורנס ציונהמתחם המייסדים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...