קבוצת More מקימה "זרוע לרכש והשבחת קרקעות" – וכבר מבצעת רכישה ראשונה: קרקע במתחם המייסדים בנס ציונה

הקרקע, בשטח עשרה דונמים, נרכשה תמורת כ-10.6 מיליון שקל – ומיועדת להקמה של עד 150 יח"ד• "החברה תוביל רכש של קרקעות ומתחמים בעלי פוטנציאל השבחה המאפשרים את המשך גדילתה"

שיתוף הכתבה
יו"ר קבוצת More, חנן מור (אייל טואג)יו"ר קבוצת More, חנן מור (אייל טואג)

מהלך עסקי-אסטרטגי חדש מכיוון קבוצת More: החברה הודיעה היום (ב') כי היא מקימה זרוע לרכש ולהשבחת קרקעות – ובתוך כך עדכנה על רכישה ראשונה באופן ישיר של קרקע להשקעה: עשרה דונמים במתחם המייסדים בנס ציונה, שעליהם מתוכננות להיבנות 150-100 יחידות דיור חדשות. תמורת הרכישה תשלם החברה כ-10.6 מיליון שקל. 

לבד מהתמורה המצוינת, החברה צפויה לשלם תשלום נוסף של 2.4 מיליון שקל, וכפוף להסכמות נוספות. עוד היא מוסרת, בהודעתה אל הרשות לניירות ערך, כי השלמת העסקה כפופה להשלמת התחייבויות הצדדים, וצפויה להתקיים בתוך 60 ימים.

הרכישה הישירה מתבצעת במסגרת אסטרטגיית הקבוצה שמטרתה לפתח את תחום היזמות ורכש המקרקעין באזורי ביקוש, למטרת שינוי ייעוד והפשרה משימוש חקלאי - למגורים, תעסוקה ומסחר. "הקרקע נרכשה מבעלי קרקע שלא היו בהסכמים עם החברה, כך שלחברה החזקה ישירה בקרקע זו"

מקבוצת More נמסר כי הרכישה הישירה מתבצעת במסגרת אסטרטגיית הקבוצה שמטרתה לפתח את תחום היזמות ורכש המקרקעין באזורי ביקוש, למטרת שינוי ייעוד והפשרה משימוש חקלאי - למגורים, תעסוקה ומסחר. "לחברה זכות סירוב ראשונה עם בעלי קרקעות במתחם המייסדים, אולם רכישת הקרקע נרכשה מבעלי קרקע שלא היו בהסכמים עם החברה, כך שלחברה החזקה ישירה בקרקע זו". החברה אף מגדירה את הרכישה "מהלך נוסף המבטיח את עתודות הקרקע של החברה לשנים הבאות". 

בחברה טוענים כי רכישה זו מאותת על הפשרה קרובה של מתחם המייסדים, שעתיד לכלול בסופו של תהליך 3,000 יח"ד ו-100,000 מ"ר שטחי מסחר תעסוקה. התוכנית למתחם מופקדת לפני מתן תוקף במועצה הארצית לתכנון ובנייה.

"מתחם המייסדים כולו מיועד להפשרה, וזכות הסירוב הראשונה שעומדת לחברה נוגעת לקרקעות בהיקף של כ-240 דונם. הקרקע שנרכשה כעת מאפשרת לחברה לפתח אותה באופן מהיר, כיוון שהיא נמצאת בבעלות ישירה של הקבוצה"

"מתחם המייסדים כולו מיועד להפשרה, וזכות הסירוב הראשונה שעומדת לחברה נוגעת לקרקעות בהיקף של כ-240 דונם", נכתב בהודעת החברה. "הקרקע שנרכשה כעת מאפשרת לחברה לפתח אותה באופן מהיר, כיוון שהיא נמצאת בבעלות ישירה של הקבוצה". את העסקה ליוו עורכי הדין רונן מאור ורוני זרחיה ממשרד עורכי הדין מ. פירון ושות'.

יו"ר קבוצת More, חנן מור, ציין: "לאור השינויים בשוק היום החברה הקימה תחום חדש, שבמסגרתו תוביל רכש של קרקעות ומתחמים בעלי פוטנציאל השבחה המאפשרים המשך גדילת הקבוצה. הבעלות על הקרקע תאפשר פיתוח מהיר ומלאי משמעותי עתידי של הקרקע, בדרך לרובע מגורים ותעסוקה חדש ומוביל, בשפלה ובעיר נס ציונה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהמועצה הארצית לתכנון ובנייהקבוצת MOREחנן מורמ.פירון ושות', עורכי דין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...