גל השיווקים בעיר לוד ממשיך: בשבוע הבא מכרז נוסף של 440 יח"ד במחיר מטרה ייסגר בעיר

בשבוע שעבר: רמ"י שיווקה 344 יח"ד של דירה להשכיר • מיקום המכרז: שכונת נופי בן שמן בלוד • במכרז: 264 יח"ד במחיר מטרה ו־176 יח"ד בשוק החופשי

שיתוף הכתבה
עבודות הפיתוח לשכונת נופי בן שמן בלוד (אתר העירייה)עבודות הפיתוח לשכונת נופי בן שמן בלוד (אתר העירייה)

שבעה חודשים אחרי פרסום המכרז, בשבוע הבא צפוי להסתיים מכרז לבניית 440 יח"ד במסגרת "מחיר מטרה" בשכונת בן שמן בעיר לוד. המכרז התפרסם בסוף חודש אוגוסט 2021 והיה צפוי להסתיים בחודש נובמבר 2021, אלא שמאז מועד קיום המכרז נדחה פעמיים. אם לא יהיו דחיות נוספות ברגע האחרון המכרז צפוי להתקיים בעוד שבוע מהיום 14 למרץ 2022.

המכרז נמצא על שטח תמל/1064, "מתחמי בן שמן ובית הקשתות", המתפרסת על שטח של כ-861 דונם, ובמרכזה יצירת שכונת מגורים חדשה במתחם בן שמן הכוללת כ-4,543 יח"ד ו-300 יח"ד לדיור מוגן. 

"ברשות מקרקעי ישראל מאמינים כי מכרזים אלו יתרמו ויחזקו את העיר לוד, וימשכו אל האזור אוכלוסייה צעירה ומשפחות צעירות של בני המקום והסביבה", נכתב בהודעת רמ"י עם פרסום המכרז בחודש אוגוסט 2021, "המחפשים להקים את ביתם בשכונה באיכות חיים עם שטחים פתוחים, נגישות גבוהה לשירותים ציבוריים ולמוסדות חינוך, עם דרכים ותשתיות מסודרות".

המכרז מתייחס לשני מתחמים שונים. סך הכול ישווקו 264 יח"ד במחיר מטרה ו־176 יח"ד בשוק החופשי. שני המתחמים יחד מתפרסים על שטח של 13,248 מ"ר, מחיר המינימום למ"ר בשני המתחמים עומד כ־13.64 מיליון שקל. הוצאות הפיתוח למשרד עומדות על כ־78.56 מיליון שקל לשני המתחמים. מחיר המינימום למ"ר בנוי במתחם הראשון עומד על 12,757 שקל ובמתחם השני הוא עומד על 13,415 שקל.

רק בשבוע שעבר דיווחנו כי ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הכריזה על זוכה במכרז של הרשות יחד עם החברה הממשלתית דירה להשכיר ברובע הבינלאומי בעיר לוד. מדובר בהקמת 344 יח"ד על מתחם בשטח של כ־14.7 דונם. החברה הזוכה דונה דום, זכתה עם הצעה של כ־205 מיליון שקלים. עם שיווק המכרז של דירה להשכיר, הודיעו בדירה להשכיר כי העיר לוד צפויה לכלול כ־2,000 יח"ד במסגרת דירה להשכיר ובכך תהפוך לאחת הערים המרכזיות בתחום הדיור המוסדי להשכרה. 

גל גבריאל מהנדסת העיר לוד התארחה בשבוע שעבר בפודקאסט "החזית העירונית" והסבירה את הרקע למהפכה התכנונית והביצועית שעוברת העיר לוד בשנים האחרונות: "הדברים קורים כי זה המקום הנכון שהדברים יקרו בו כי זה מקום שהוא עדיין המטרופולין, לוד היא בטבעת ההיקפית של המטרופולין ובמרכז הארץ, מקום שיש בו הרבה יותר מהזדמנות לבוא לגור בו אלא גם הזדמנות לבוא לייצר משמעות. מקום עם משמעות תרבותית ועם זהות וערכים, לא עוד מקום אלא מקום ייחודי וחשוב מאוד. מקרו קוסמוס של ישראל. וההצלחה שתנבע מלוד והיא גם כבר נובעת, היא סימן לערים רבות ובכלל".

לעיון בחוברת המכרז לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכירנופי בן שמןמחיר מטרהרמ"ילודגל גבריאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...