מכרז נוסף של דירה להשכיר בלוד שווק בהצלחה: ההצעה הזוכה כ־205 מיליון שקלים

דונה דום זכתה במכרז דירה להשכיר נוסף ברובע הבינלאומי בלוד. החברה תקים 344 יח"ד במתחם של כ־14.7 דונם. בנוסף, החברה תשלם כ־55 מיליון שקלים על הוצאות פיתוח

שיתוף הכתבה

ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הכריזה על זוכה במכרז נוסף של הרשות יחד עם החברה הממשלתית דירה להשכיר  ברובע הבינלאומי בעיר לוד. מדובר בהקמת 344 יח"ד על מתחם בשטח של כ־14.7 דונם. החברה הזוכה דונה דום, זכתה עם הצעה של כ־205 מיליון שקלים. נוסף על כך, על החברה יחולו הוצאות הפיתוח אשר יגיעו לסכום של כ־55 מיליון שקלים בסך הכול. למכרז זה היו שתי הצעות.  

בנוסף לסך הוצאות הפיתוח כדלקמן, המכרז מציין שיש על היזם הזוכה במכרז להתקשר עם החברה הכלכלית של לוד על מנת לתכנן, לבנות ולתחזק מערכת פינוי אשפה פניאומטית בשכונת הרובע הבינלאומי של לוד. הדבר יעשה במחיר קבוע מראש אשר לא יעלה על 10,000 שקלים ליח"ד ו־170 אלף שקלים על כל חיבור נוסף אם היזם יבקש (לפני מע"מ).  

מטרת התוכנית כפי שהוצגה בחוברת המכרז הינה: תכנון והקמה של מתחם מגורים, אשר יכלול 344 דירות לפחות ביעוד של השכרה ארוכת טווח כך שלא תפחת מ-15 שנה ברציפות. כאשר 50% מהדירות תיועדנה לדיור בשכר דירה מפוקח לזכאים. יתרת הדירות תושכרנה לשוכרים בשוק החופשי. מכרז זה מהווה חלק מן המיזם לקידום דיור להשכרה לטווח ארוך לצורך שכלולו של שוק השכירות ויצירת מגוון פתרונות שכירות ברחבי הארץ, וזאת תוך יצירת תמהיל דיור להשכרה לטווחי זמן שונים הן במחירים מופחתים והן בפיקוח על עליית מחיר השכירות תוך מתן יציבות וודאות לשוכר בהתאם לצרכיו התעסוקתיים והמשפחתיים. 

המכרז פורסם בסוף חודש אוגוסט האחרון ונפתח בסוף חודש ינואר האחרון. המועד האחרון להגשת הצעות היה מוקדם יותר השבוע. בשטח המכרז יש ארבעה מגרשים. לפי המכרז, מתחייב היזם להקצות ולבנות מבנים לצרכי ציבור - מעונות יום וגני ילדים לטובת העירייה בשניים מן המגרשים כפי שמפורט בנספחי חוברת המכרז.  

רשות מקרקעי ישראל ודירה להשכיר פועלים רבות על מכרזי דיור להשכרה ארוכת טווח בלוד, ספציפית ברובע הבינלאומי וועדת המכרזים של רמ"י הודיעה על זכיות לתוכניות דומות לסך כולל של מאות יח"ד להשכרה. גם באשר לחברה הזוכה - דונה דום, לא מדובר בזכייה ראשונה במכרז של דירה להשכיר , בסוף חודש ינואר דיווחנו במרכז הנדל"ן על זכייה של החברה במכרז דירה להשכיר באשקלון תמורת סכום כולל של כ־342 מיליון שקלים תמורת זכויות לבנייה של 440 יח"ד באשדוד.  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דיור להשכרהדונה דוםהשכרה ארוכת טווחאשדודמרכז הנדל"ןהרובע הבינלאומי בלודאשקלוןרשות מקרקעי ישראללודדירה הלשכיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...