דונה דום זכתה במכרז נוסף של דירה להשכיר: תשלם כ-342 מיליון שקל תמורת זכויות לבניית 440 יח"ד ברובע י"ג באשדוד

זהו הפרויקט השביעי בו זוכה חברת דונה במסגרת מכרזי דירה להשכיר • 25% מהדירות יושכרו במחיר מופחת לזכאים

שיתוף הכתבה
עו"ד ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר (רמי חכם)עו"ד ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר (רמי חכם)

חברת "דונה דום" זכתה במכרז שביעי של דירה להשכיר , ברובע י"ג בעיר אשדוד. המכרז קודם בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל ודירה להשכיר. המתחם בו חברת דונה דום זכתה תכלול 440 יח"ד לתקופת השכרה של 20 שנה. החברה תשלם כ-342 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח. 

הפרויקט ממוקם בצומת הרחובות יצחק רבין ושדרות בני ברית שברובע יג' וייתן מענה לצעירי העיר, עם תמהיל דירות הכולל 80% דירות בנות 3-2 חדרים. המתחם בהיקף של כ- 5,600 מ"ר, כאשר 25% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה). בנוסף, יכלול המתחם שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור בהיקף של כ- 7,700 מ"ר. 

בחודש שעבר דיווחנו כי החברה זכתה במכרז ענק של דירה להשכיר בשכונת עיר היין באשקלון. במסגרת מכרז עיר היין, החברה תקים 705 יח"ד כאשר מתוכן 500 יח"ד תיועדנה לטובת השכרה ארוכת טווח עד 15 שנה. תמורת הקרקע החברה שילמה 293 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח. כאמור, לחברה יש פרויקטים נוספים של דירה להשכיר הנמצאים בין היתר בערים: שוהם, רמלה, רכסים ושני פרויקטים בבית שמש.

המכרז הנוכחי הוא המכרז השני של דירה להשכיר שמשווק בעיר אשדוד. רק לפני כשבועיים חברת רמי שבירו זכתה במכרז הראשון של חברת דירה להשכיר ברובע פארק לכיש בעיר, בהיקף של 179 יח"ד. גם הדירות בפרויקט הראשון יועמדו להשכרה לתקופה בת 20 שנה. המתחם בהיקף של כ-6,900 מ"ר, כאשר 50% מהדירות להשכרה במתחם הן במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה). חברת רמי שבירו תשלם על הקרקע כ-162 מיליון שקל כולל עלויות פיתוח.
 
חברת דירה להשכיר היא החברה הממשלתית, האמונה על קידום הדיור המוסדי להשכרה ארוכת טווח בישראל. החברה סיכמה את שנת 2021 עם שיווק של למעלה מ-6,550 יח"ד במודל של שכירות ארוכת טווח. בכוונת החברה לשווק ב-2022 עוד כ-10,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח, בשיתוף עם רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון.

מנכ"לית דירה להשכיר (בפועל),עו"ד ענבל דוד: "אני מברכת את העיר אשדוד על חלקה במהפכת השכירות ארוכת הטווח בישראל, עם פרויקט שני, ששיווקו הושלם בהצלחה בימים אלו, ובסה"כ 620 יח"ד להשכרה שיוקמו בעיר. שנת 2021 הייתה שנת מפנה בשוק השכירות ארוכת הטווח בישראל. חברת דירה להשכיר, יחד עם רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון, מסכמות את השנה החולפת עם למעלה מ-6,550 יח"ד חדשות שנוספו לשוק. בשנת 2022 נשווק 10,000 יח"ד נוספות, כחלק מביסוס ופיתוח שוק השכירות ארוכת הטווח בישראל".
 
מנהל רשות מקרקעי ישראל , יעקב קוינט: "המכרז הנוכחי יעניק פתרון מוצלח  לצעירים למשפחות ולמחוסרי דיור בעיר החוף אשדוד, שהפכה לאחד מאזורי הביקוש, בשכונה איכותית ליד מתחם הקאנטרי ובמחירים מפוקחים. השכונה תכלול את כל הפתרונות במקום אחד - חינוך, מסחר, דרכים ושטחים פתוחים ירוקים. רשות מקרקעי ישראל רואה חשיבות בשיווק קרקעות בכל רחבי הארץ במגוון מסלולים מוזלים וביניהם גם להשכרה לטווח ארוך בכדי לתת מענה ארוך טווח לזוגות צעירים, משפחות וחסרי דיור שידם אינה משגת לרכוש דירה".
 
ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי: "כעיר החמישית בגודלה בישראל, אשדוד מציעה לצעירי העיר פתרונות דיור איכותיים בכמה אפיקים, כולל על שכירות לטווח ארוך. לאחר 179 יחידות דיור בפרויקט ברובע לכיש, פרויקט נוסף יוצא לדרך ברובע י״ג ובו כבר יש זוכה לבניית 440 יח"ד אשר יאגד שטחי מסחר, תעסוקה, מוסדות  חינוך ובכלל יהווה מתחם מתקדם ומוביל בעיצוב האורבני ובמתן מענה לכלל צרכי התושבים במקום. יחד עם הסכם הגג בו יש כבר קבלנים לבינוי של 2,500 יח"ד ראשונות, אנחנו מממשים את הפוטנציאל של אשדוד וצועדים קדימה אל צורות מגורים חדשניות ומודרניות לרווחת התושבים, ותיקים וצעירים כאחד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכיריחיאל לסרירמ"ייעקב קוינטענבל דודדנה דום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...