גזית גלוב מתרחבת במיאמי: קיבלה אישור להגדיל את פרויקט המגורים להשכרה

Horizons, חברת הבת בבעלות מלאה, קיבלה את אישור הרשויות להגדלת פרויקט המגורים להשכרה שלה במיאמי, Brickell Gateway, מ-364 יח"ד ל-504 יח"ד

שיתוף הכתבה
מיאמי (שאטרסטוק)מיאמי (שאטרסטוק)

חברת הנדל"ן גזית גלוב מודיעה היום כי גזית Horizons, חברת הבת בבעלות מלאה, קיבלה את אישור הרשויות להגדלת פרויקט המגורים להשכרה שלה במיאמי, Brickell Gateway, מ-364 יח"ד ל-504 יח"ד. ההגדלה המשמעותית של מספר יח"ד תאפשר לגזית לבנות בניין יעיל יותר במרכז העסקים והפיננסים של מיאמי אשר נהנה מצמיחה מהירה וביקושים חזקים למגורים, משרדים ומסחר. זאת בתקופה שבה מיאמי צפויה לקשיים בעקבות הפלישה לרוסיה.

כמו כן, החברה מודיעה היום כי רכשה מול הפרויקט נכס מסחרי בשטח של כ-840 מ"ר תמורת 20.1 מיליון דולר אשר כעת מושכר במלואו לחמישה דיירים, על שטח קרקע של כ- 1.3 דונם וצפוי לייצר גמישות נוספת לפרויקט Brickell Gateway במהלך הפיתוח וההשכרה. הנכס החדש הינו הרכישה השלישית של גזית גלוב באזור בריקל, לאחר הרכישה המוצלחת ביוני 2021 של בניין הדירות Maizon  הכולל 262 יח"ד המושכרות במלואן, הממוקם שני בלוקים מדרום לפרויקט הפיתוח.

בכך גזית גלוב ממשיכה את התהרחבות שלה לאחר שהחודש חברה בת אחרת שלה, סיטקון, עשתה שתי עסקאות ענק בסקנדינביה, עם 200 דירות להשכרה ב69.5 מיליון אירו.

לדברי ג'ף מועלם, מנכ"ל גזית Horizons: "הגדלת הזכויות שאותה קיבלנו השבוע, מהווה צעד משמעותי במימוש האסטרטגיה שלנו באזור בריקל. אנו מאמינים גדולים באזור זה, המכונה "מיני מנהטן" של פלורידה, והביקוש הגבוה בשנה האחרונה באזור זה הוכיח כי התזה שלנו נכונה. הגדלת מספר יחידות הדיור ורכישת הנכס החדש, בנוסף לנכס הקיים שלנו באזור, מגדילה את ערך הנכסים שלנו ומשפרת עוד יותר את הציפיות שלנו מפרויקט Brickell Gateway. בכוונתנו לפעול להמשך הרחבת פעילותנו בבריקל, כמו גם בערים נוספות בפלורידה, ניו-יורק ובוסטון."

גזית גלוב עוסקת ברכישה, השבחה , פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, משרדים ומגורים באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות,


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובמיאמיHorizons
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...