נכסים ובניין משפרת את הצעת הרכש למניות גב-ים: כ-440 מיליון שקל במקום כ-402 מיליון שקל בהצעה המקורית

הרקע: רכישת 5% ממניות הציבור בגב-ים • מחיר למניה: 41 שקל במקום 37.5 שקל בהצעה המקורית • אם הצעת הרכש תתממש נכסים ובניין יחזיקו בכ- 49% מהון המניות המונפק והנפרע של גב-ים ומזכויות ההצבעה בה בדילול מלא

שיתוף הכתבה
צחי נחמיאס, יו"ר דירקטוריון נכסים ובנין (יח"צ),מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ' (שאטרסטוק)צחי נחמיאס, יו"ר דירקטוריון נכסים ובנין (יח"צ),מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ' (שאטרסטוק)

נכסים ובניין הודיעה אמש  לבורסה לניירות ערך בת"א כי מעדכנת את הצעת רכש המניות מחברת גב-ים ומגישה הצעת רכש משופרת. מדובר על הצעה לרכישת 5% מהמניות הציבוריות של חברת גב-ים . לפי הצעת הרכש המשופרת, נכסים ובניין תשלם 41 שקל למניה, במקום 37.5 שקל למניה בהצעה המקורית. התמורה הכוללת שתקבל גב-ים באם העסקה תצא לפועל היא כ-440 מיליון שקל במקום כ-402 מיליון שקל בהצעה המקורית.

המניות המוצעות לרכישה מהוות, נכון למועד מפרט זה, כ- 55 מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בפועל, וכ– 4.97 מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בדילול מלא. למועד המפרט המציעה מחזיקה במישרין ב- 95,462,987.13 מניות של החברה המהוות, נכון למועד מפרט זה, כ- 44.51% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה וכ- 44.22% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בדילול מלא.

ככל שהצעת הרכש תיענה במלואה, כך שהמציעה תרכוש מבעלי המניות של החברה את כל המניות המוצעות לרכישה, תחזיק המציעה לאחר הצעת הרכש כ – 49.51% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בפועל (וזאת בהנחה שעד למועד ביצוע הצעת הרכש, לא ימומשו ניירות ערך המירים הקיימים בהון החברה למניות של החברה),וכ- 49.19% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה ומזכויות ההצבעה בה בדילול מלא.

כזכור בחודש דצמבר 2021 דיווחנו על עסקת הענק שנחתמה בין חברת נכסים ובניין לאהרון פרנקל. שנה וחצי לאחר שאהרון פרנקל החל להשקיע בחברת גב ים באמצעות החברה שבבלותו אקוויטי פייננס, הוא מכר את כל מניות החברה שהיו בבעלותו – 37.2%. פרנקל שהשקיע במהלך שנה וחצי 1.15 מיליארד שקלים, מוכר את כל המניות תמורת 3.1 מיליארד שקלים, תשואה של מעל 100% מההשקעה בחברה.

הרקע למכירה בא בעקבות מאבק ארוך בשליטה בחברת הנדל"ן המניב גב ים, בין פרנקל לבין נכסים ובניין בשליטת דסק"ש. המאבק הסתיים אתמול כאשר פרנקל מכר את אחזקותיו בחברה לידי נכסים ובניין, לאחר המכירה שיעור אחזקותיה של נכסים ובניין בחברה עומדת על 82%. חברת נכסים ובניין היא בשליטת חברת דסק"ש המוחזקת על ידי מגה אור שבשליטת צחי נחמיאס, ואלקו שבשליטת האחים זלקינד ורמי לוי.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גב-ים קרקעות בע"מרמי לויצחי נחמיאסאהרון פרנקלנכסים ובנייןהאחים זלקינדבורסה לניירות ערך בת"א
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...