רשמית: עסקת דסק"ש בידי קבוצת המשקיעים הושלמה – אלקו רכשה 29.8% מהמניות

העסקה הובלה על ידי חברת מגה אור, אשר מחזיקה בעצמה כעת 29.9% ממניות דסק"ש • אלקו הודיעה בסוף פברואר כי היא מציעה 400 מיליון שקל על הנתח שלה בחברה

שיתוף הכתבה
דניאל זלקינד, מנכ"ל משותף בחברת אלקו (אלקו)דניאל זלקינד, מנכ"ל משותף בחברת אלקו (אלקו)

הוסלמה עסקת דיסקונט השקעות (דסק"ש) בידי קבוצת המשקיעים שהובילה חברת מגה אור: אתמול (ה') הודיעה חברת אלקו כי השלימה את רכישתם של 29.8% ממניותיה של החברה הנרכשת, ובכך למעשה הובילה להשלמת המהלך כולו.

לקראת סוף השנה החולפת, כזכור, "התחמם" המרוץ לרכישות דסק"ש, אשר כונס הנכסים שלה הזמין חברות להגיש הצעות לרכישת מניות השליטה בחברה, שהייתה עד אז בבעלותה של חברת נכסים ובנין שבשליטת אדוארדו אלשטיין. בין המציעות הייתה חברת מגה אור, שהובילה קבוצת משקיעים לרכישת החברה.

בתחילה, הגישה קבוצת המשקיעים הצעה לרכישת 70% ממניות דסק"ש, תמורת כ-951 מיליון שקל. מאוחר יותר החליטה הקבוצה להגיש הצעה לרכישת מניות נוספות, כך שבסופו של דבר תרכוש 82% ממניות השליטה בדסק"ש, תמורת סכום של 1.1114 מיליארד שקל. הצעה זו התקבלה על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב.

בסביבות סוף חודש פברואר השנה הודיעה חברת אלקו כי היא מעוניינת לרכוש נתח נכבד ממניות דסק"ש – 29.8%, תמורת 400 מיליון שקל. תחילה הודיעה אלקו השבוע כי התקבלו בידה כל האישורים לצורך השלמת העסקה, ואתמול היא הודיעה רשמית על השלמת העסקה

בסביבות סוף חודש פברואר השנה הודיעה חברת אלקו כי היא מעוניינת לרכוש נתח נכבד ממניות דסק"ש – 29.8%, תמורת 400 מיליון שקל. תחילה הודיעה אלקו השבוע כי התקבלו בידה כל האישורים לצורך השלמת העסקה, ואתמול היא הודיעה רשמית על השלמת העסקה.

בעקבות הודעתה של אלקו הושלם למעשה מהלך הרכישה כולו. נציין כי בידי מגה אור עצמה נמצאים כעת 29.9% ממניות חברת דסק"ש. כפי שפרסמנו כאן לאחרונה, עסקת הרכישה והעתיד הבהיר יותר של חברת דסק"ש, העלתה חברת דירוג האשראי מעלות S&P את דירוג החברה הנרכשת, והגדירה את תחזית הדירוג שלה כ"יציבה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךנכסים ובנייןמגה אוראדוארדו אלשטייןאלקודסק"שבית המשפט המחוזי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...