חברת אלקו הודיעה: מציעה רכישה של עד 29.8% ממניות דסק"ש תמורת 400 מיליון שקל

מדובר במניות אשר מהוות חלק מהצעתה הכוללת של הקבוצה בראשות מגה אור, שרכשה 82.18% מדסק"ש • "הצעת החברה הינה באותם תנאים שנקבעו במסגרת הצעת מגה אור"

שיתוף הכתבה
דניאל זלקינד, מנכ"ל משותף בחברת אלקו (אלקו)דניאל זלקינד, מנכ"ל משותף בחברת אלקו (אלקו)

האם גם חברת אלקו תחזיק במניות חברת דיסקונט השקעות (דסק"ש)? החברה הודיעה היום (ד') כי דירקטוריון החברה אישר לאחרונה הגשה של הצעה לרכישת 27 עד 29.8% מהון המניות של דסק"ש, זאת תמורת סכום של 400 מיליון שקל.

"הצעת החברה כאמור הינה כחלק מהצעה שהוגשה לכונסי הנכסים של דסק"ש על ידי קבוצת מציעים אשר בראשותה מגה אור החזקות ", כך כתבה אלקו בהודעתה לרשות לניירות ערך, "ואושרה על ידי בית המשפט, לרכישה כוללת של 82.12% מהון המניות של דסק"ש. מגה אור עתידה לרכוש עד 29.9% מהון מניות דסק"ש, ויתרת המניות הנרכשות תירכשנה על ידי מציעים נוספים. יובהר כי לא קיימים כל הסכמי הצבעה או שיתופי פעולה בין המציעים. 

התמורה אשר תשולם על ידי החברה בהתאם לחלקה היחסי של החברה במניות הנרכשות הינה סך של כ-400 מיליון שקל, שישולם במועדים שנקבעו בהצעת מגה אור. אישור ההצעה האמורה כפוף לקבלת האישורים הנדרשים, לרבות אישור הממונה על התחרות ואישור משרד התקשורת"

הצעת החברה הינה באותם תנאים שנקבעו במסגרת הצעת מגה אור. התמורה אשר תשולם על ידי החברה בהתאם לחלקה היחסי של החברה במניות הנרכשות הינה סך של כ-400 מיליון שקל, שישולם במועדים שנקבעו בהצעת מגה אור. אישור ההצעה האמורה כפוף לקבלת האישורים הנדרשים, לרבות אישור הממונה על התחרות ואישור משרד התקשורת".

כזכור, בסוף אוקטובר אישר בית המשפט המחוזי בתל אביב את מכירת 70% ממניות דסק"ש לקבוצת המשקיעים שבראשה חברת מגה אור, ובסוף נובמבר אישר את ההצעה הסופית – רכישת 82.18% ממניות החברה, תמורת סכום של 1.114 מיליארד שקל. עניין זה לווה בדיונים לא פשוטים בבית המשפט, שבהם ניסה בעלי דסק"ש לשעבר, אדוארדו אלשטיין, למנוע את האישור ולהציע בעצמו הצעה לרכישת דסק"ש.

אלקו עצמה מחזיקה בין היתר במניותיהן של הבחרות אלקטרה ואלקטרה נדל"ן, בשיעור של כ-53% וכ-60% בהתאמה. היא נוסדה בשנת 1949, וכיום מנהלים אותה במשותף דניאל זלקינד ומיכאל זלקינד, בניו של המייסד, גרשון זלקינד ז"ל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגה אוראלקטרהאלקודסק"שבית המשפט המחוזידניאל זלקינדמיכאל זלקינדגרשון זלקינד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...