הורוביץ נדל"ן חוברת לענקית הנדל"ן הסינית CSCEC; "קיבלה מהמדינה את כל הרישיונות לביצוע בנייה"

השתיים חתמו על הסכם בהיקף 1.5 מיליארד שקל, שיאפשר להן להקים יחד 1,000 יחידות דיור ו-30,000 מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים • "CSCEC קיבלה אישור מיוחד להתקשרות עם החברה בפרויקט MUZZA בהרצליה"

שיתוף הכתבה
חני הורוביץ, מנכ"לית ובעלי קבוצת הורוביץ (עמית שאל)חני הורוביץ, מנכ"לית ובעלי קבוצת הורוביץ (עמית שאל)

קבוצת הורוביץ נדל"ן נכנסת למגרש של הגדולים: החברה הודיעה אתמול (ב') כי חתמה על הסכם עם תאגיד הבנייה הסיני הבינלאומי CSCEC – הסכם מסגרת בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל שעל פיו ישתפו השתיים פעולה בבניית יותר מ-1000 יח"ד בישראל, ו-30,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים. 

יש לציין כי קבוצת הורוביץ נדל"ן עושה את צעדיה המשמעותיים הראשונים בענף, דבר אשר מעניק להסכם משמעות גדולה עוד יותר. פרויקט MUZZA של החברה בגליל ים בהרצליה, שזכה להיתר בנייה ונכלל בהסכם בין החברות, הוא פרויקט המגורים הראשון של החברה בישראל.

בקבוצת הורוביץ מציינים כי CSCEC הוא אחד מחמשת תאגידי הבנייה הגדולים בעולם, המשמש כחברת הבנייה הציבורית של ממשלת סין. מדובר בתאגיד ענק שפועל ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, ובעל מחזור שנתי של 500 מיליארד דולר. בישראל בונה החברה הסינית את נמל חיפה ואת הקו הירוק של הרכבת.

הנתונים הללו מזכירים, כמובן, את המאבק של כמה גורמים – בהם התאחדות הקבלנים בוני הארץ – בכניסתן של חברות בנייה סיניות לישראל, בטענה שאלו משמשות את ממשלת סין במטרה להשתלט על הענף. בקבוצת הורוביץ לא מתרגשים מכך, ומצהירים: "החברה הסינית קיבלה אישור מיוחד להתקשרות בפרויקט MUZZA, ורואה בו מודל להפגנת איכות בנייה ולהטבעת רגל בשוק הישראלי. החברה קיבלה את כל הרישיונות לביצוע בנייה ממדינת ישראל (רישיון בלתי מוגבל); אלו נבדקו על ידינו, ואנו נסמכים בעניין הזה על בדיקה של הרגולטורים הישראלים".

שיתוף הפעולה יאפשר לקבוצת הורוביץ להביא את יכולת הביצוע, היעילות והמהירות, ולהציג סטנדרט ואיכות בנייה גבוהים בפרויקטים שלה, שיתבססו על הניסיון ועל המשאבים של cscec לטובת הצלחת הפרויקטים"

"במסגרת מזכר ההבנות תהיה אחראית קבוצת הורוביץ לצד היזמי, ו- CSCEC על צד הביצוע וההקמה", נכתב בהודעת החברה. "שיתוף הפעולה יאפשר לקבוצת הורוביץ להביא את יכולת הביצוע, היעילות והמהירות, ולהציג סטנדרט ואיכות בנייה גבוהים בפרויקטים שלה, שיתבססו על הניסיון ועל המשאבים של cscec לטובת הצלחת הפרויקטים. 

הסכם זה מהווה פלטפורמה לפעילות רחבת היקף משותפת, ומיועד להתרחב ככל הניתן וככל שהצדדים ירצו. היקף העסקה לא כולל את עלויות הקרקע המימון וההוצאות הנלוות". ההסכם הוא לשנתיים, ויתחדש באופן אוטומטי בתום התקופה. " קבוצת הורוביץ רואה את עצמה בעוד עשור כאחת מחברות יזמות הנדל"ן המובילות בישראל, הן מבחינת היקף הביצוע והן מבחינת איכות הפרויקטים".

חני הורוביץ, מנכ"ל ובעלי קבוצת הורוביץ : "השותפות שלנו עם CSCEC מאפשרת לקבוצת הורוביץ ליהנות מאפשרויות מגוונות לניצול הזדמנויות לא שכיחות בעסקאות נדל"ן מורכבות ומעניינות. זו שותפות שתפתח דלת לפרויקטים גדולים גם מעבר לים.  אני מודה על האמון של CSCEC בקבוצה שלי ובחזון שלנו בעולם הנדל"ן". 

דורון ספיר, יו"ר קבוצת הורוביץ : "מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברה בעלת יכולות וניסיון בינלאומי רב, שיאפשרו לקבוצת הורוביץ לצמוח בצורה מהירה תוך שמירה על איכות בנייה בסטנדרט גבוה, לטובת לקוחותיה".

לאו לוסאי, מנכ"ל חברת CSCEC ישראל: " קבוצת הורוביץ היא חברה עם פוטנציאל גדול בענף הנדל"ן בישראל. היא מספקת ללקוחות מגורי בוטיק באיכות יוצאת דופן. חברת צ'יינה סטייט קונסטרקשן נמנית עם עשר החברות הקבלניות הגדולות בעולם, ובעלת יכולות וטכנולוגיות מתקדמות ומוניטין בינלאומי. החברה שמחה מאוד על שיתוף פעולה מעמיק עם קבוצת הורוביץ, וגאה להציע לשוק פרויקטים איכותיים למגורים איכות חיים בישראל ולשמח את הרוכשים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דורון ספירקבוצת הורוביץהתאחדות בוני הארץחני הורוביץלאו לוסאיCSCEC
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...