אלקטרה נדל"ן: אמיר יניב – מנכ"ל החברה החדש; המנכ"ל גיל רושינק יהפוך ליו"ר הדירקטוריון

יניב שימש בשש השנים האחרונות כסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה • רושינק שימש כמנכ"ל בשבע השנים האחרונות • "יחד נמשיך להוביל את אלקטרה נדל"ן לשיאים חדשים"

שיתוף הכתבה
אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן החדש (אלדד רפאלי)אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן החדש (אלדד רפאלי)

שינויים בצמרת חברת אלקטרה נדל"ן : החברה עדכנה היום (א') כי אמיר יניב, המכהן כיום כסמנכ"ל פיתוח עסקי, ימונה לתפקיד מנכ"ל החברה. במקביל, יתמנה המנכ"ל הנוכחי של החברה, גיל רושינק, לתפקיד יו"ר דירקטוריון פעיל של החברה, ואבי ישראלי יסיים את כהונתו בתפקיד היו"ר. החברה מעדכנת כי המינויים ייכנסו לתוקפם אתמול, 1.1.2022, וכי ההחלטות התקבלו "לאור הגידול בהיקף פעילותה של החברה ומתוך ראייה ארוכת טווח".

" אלקטרה נדל"ן הרחיבה משמעותית את עסקיה בשנתיים האחרונות", נכתב בהודעה. "החברה מנהלת כיום ארבע קרנות השקעה פעילות, המנהלות נכסים בהיקף של כ-2.7 מיליארד דולר. לאחרונה הודיעה החברה על השקתה של הקרן הרביעית להשקעה במקבצי דיור בארה"ב, שבכוונתה לגייס כמיליארד דולר, ונוסף על כך החברה פועלת להקמת קרן שתשקיע בתחום המשרדים בבריטניה, אשר פועלת לגייס כ-200 מיליון ליש"ט ממשקיעים פרטיים ומוסדיים".

יניב (38), המועסק באלקטרה נדל"ן מאז שנת 2013, מכהן בשש השנים האחרונות כסמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה, כאמור. ליניב תואר ראשון בכלכלה ובמנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. רושינק (43) מכהן כמנכ"ל החברה זה שבע שנים, ומועסק בחברה כ-16 שנים. לרושינק תארים במשפטים ובמנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן.

לאור הגידול המואץ בפעילותה של אלקטרה נדל"ן בשנים האחרונות, הוחלט בדירקטוריון החברה על ביצוע שינויים בהנהלת החברה, כדי לאפשר לצוות הוותיק והמנוסה להוביל את המשך האסטרטגיה של החברה להקמת קרנות פרייבט אקוויטי, המתמחות בתחומים שונים בעולם הנדל"ן בשווקים הבינלאומיים"

גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן היוצא: "לאור הגידול המואץ בפעילותה של אלקטרה נדל"ן בשנים האחרונות, הוחלט בדירקטוריון החברה על ביצוע שינויים בהנהלת החברה, כדי לאפשר לצוות הוותיק והמנוסה להוביל את המשך האסטרטגיה של החברה להקמת קרנות פרייבט אקוויטי, המתמחות בתחומים שונים בעולם הנדל"ן בשווקים הבינלאומיים. 

אמיר יניב מוביל בשנים האחרונות את מהלכי הפיתוח של החברה, ועתה הבשילה העת למינויו למנכ"ל החברה. לצד אמיר אמשיך אני בתהליכי הגיבוש והיישום של האסטרטגיה העסקית, מעתה ואילך בתפקידי כיו"ר דירקטוריון פעיל של החברה, ואני משוכנע כי יחד נמשיך להוביל את אלקטרה נדל"ן לשיאים חדשים, ונמשיך לפעול להשאת ערך לבעלי המניות בחברה".

החברה הוציאה היום עוד שתי הודעות לרשות לניירות ערך: האחת – עדכון כי מעתה, ולאור הרחבת היקף הפעילות, החברה תדווח על אודות מכירת כל נכס סמוך לאחר מימושו ו/או פירעון מלא של עסקת מימון נכסים, ובכל הנוגע לרכישת נכסים ו/או עסקת מימון נכסים, החברה תדווח דיווח מרוכז בתום כל חודש, אלא אם חל אירוע המחייב דיווח על פי דין. ההחלטה נכנסה לתוקף אתמול.

לצד זה עדכנה החברה כי תעביר תרומה שנתית מקסימלית של כ-301,000 שקל לקרן על שם גרשון זלקינד ז"ל של חברת האם אלקו, שבמסגרתה יוענקו מלגות בהיקף שנתי כולל של עד כשלושה מיליון שקל למימון שכר לימוד אוניברסיטאי במוסדות מוכרים להשכלה גבוהה. הקרן מיועדת הן לעובדי קבוצת אלקו ולבני משפחותיהם מקרבה ראשונה, והן לציבור הרחב - ובעיקר סטודנטים מרקע סוציואקונומי מוחלש.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאלקטרהאלקוגיל רושינקנדל"ן בחו"לאמיר יניב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...