פרויקט PORT TLV של האחים חג'ג': שתי דירות נמכרו ב-62 מיליון שקלים

שטח הדירות 200 מ"ר והמרפסת 107 מ"ר, המחיר למ"ר-121 אלף שקלים

שיתוף הכתבה
האחים צחי ועידו חג'ג' (טל צ'יקורל)האחים צחי ועידו חג'ג' (טל צ'יקורל)

שתי דירות נמכרו בפרויקט היוקרה PORT TLV של האחים חג'ג' בתל אביב. הדירות נמכרו לפי מחיר של 121 אלף שקלים למ"ר. הדירות בגודל 200 מ"ר כל אחת ושטח המפרסות 107 מ"ר כל אחת. הדירות בקומה 8 של הבניין.

הבניין היוקרתי ממקומם בכניסה למתחם נמל תל אביב, ברחוב יורדי הסירה, במרחק 50 מטר מהים. שטח המגרש עליו ממוקם הבניין הוא 3 דונם. הבניין בן ה-10 קומות יכלול 40 דירות למגורים ב-7 קומות, ו-44 חדרי אירוח במלון שיוקם בשתי הקומות הראשונות. הדירות במתחם נמכרות החל מ-100 אלף שקלים למ"ר. סוגי הדירות משתנים, דירות יוקרה ביניהן סוויטות רחבות, דירות לופט ופנטהאוזים דופלקס עם בריכות פרטיות, המשלבות חללים גדולים וחלונות מסך הפונים לים. 

תכנון  הארכיטקטוני של הדירות במתחם הוא בעיצובו של האדריכל אילן פיבקו. גם ציפוי הבניין תוכנן בסגנון מודרני, בכך שמחיצות אלומיניום שיצפו את הבניין, ישנו את משחקי האור והצל וישלטו בלחיצת כפתור, באופן שישנה את צורת חזית הבניין באופן כליל. 


כעת נותר למכירה פנטהאוז בקומה התשיעית והעשירית של הבניין שמוצע למכירה במחיר של 64 מיליון שקלים. הבנייה צפויה להסתיים בעוד שנתיים וחצי. הפרויקט ממזג בין מגורי יוקרה למלון המספק לדיירים שירות מלא,  כך שדיירי הבניין  נהנים גם משרותי המלון, בין היתר, שף פרטי, שירות חדרים, חדר כושר מתקדם, בריכת שחייה, ועוד.

הדירות נמכרו לשתי משפחות יהודיות מלונדון. מה גורם למשפחה מלונדון לקנות דירת יוקרה בתל אביב? לי זיו סמנכ"לית השיווק והמכירות של הפרויקט, מסבירה למרכז הנדל"ן כי שתי המשפחות מחוברות מאוד לארץ ומגיעות לארץ לעיתים קרובות, אחת מהם כנראה תעשה עלייה, והשנייה היא משפחה עם ילדים קטנים המגיעה לארץ בחגים ובחודשי הקיץ ביולי ואוגוסט.

לשאלת מרכז הנדל"ן , זיו מסבירה כי משך הזמן עד לחתימה על עסקאות יוקרה בענף הנדל"ן עשוי להשתנות מעסקה לעסקה. בעוד שעסקה על דירה קטנה עשויה להתעכב מספר חודשים בשל מספר ביטולים, הרי שעסקה על דירה גדולה יכולה לקחת כמה שבועות כשיש רוכש שהחליט שהוא רוצה לסגור את העסקה על הנכס. לדבריה, האחים חג'ג' מתמחים בהובלת פרויקטים יוקרתיים בתחום הנדל"ן, כך שיש לצפות לעוד פרויקטים דומים בהמשך מטעם האחים חג'ג'. 

לדברי האחים צחי ועידו חג'ג': "מדובר בפרויקט יוקרה ייחודי בלוקיישן הטוב ביותר שניתן להציע בישראל, במרחק של מטרים ספורים מקו המים. זהו פרויקט נוסף המקדם את החזון האסטרטגי שלנו, להוביל את סטנדרט העיצוב והבניה בישראל ברמה בינלאומית. שיתוף הפעולה הבינלאומי עם אנשי מקצוע המובילים בתחומם בעולם משקף את איכות הפרויקט וההערכה לו זוכה בישראל ובחו"ל".

סמנכ"לית השיווק והמכירות של הפרויקט, לי זיו, "אנו רואים התעניינות גוברת מצד ישראלים והן מצד תושבי חוץ אמידים המחפשים דיור היוקרה, אך אינם מוכנים להתפשר על איכות. פורט TLV מציע מגורי יוקרה בשילוב עם חופשה בחיי היום-יום. מיקומו האקסקלוסיבי, בצמוד לאתרי הבילוי והתרבות המובילים לצד עיצוב הבניין הלבן הייחודי והמפרט בסטנדרט בינ"ל של הדירות, שמכולן נשקף נוף לים  מושך את קהל היעד אשר מוכן לשלם תמורת חוויית מגורים יוצאת דופן ורמת חיים גבוהה ביותר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'צחי ועידו חג'ג'PORT TLVחג'ג' אירופהלי זיו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...