צפו: האחים חג'ג' בסרטון תדמית בחצי מיליון שקל ל-PORT TLV

מאמצי השיווק של חג'ג' למגדל דירות היוקרה בנמל ת"א כוללים הפקה של השחקן אקי אבני והזמר אמיר דדון • הפרויקט כולל 10 קומות ו-39 דירות יוקרה 

שיתוף הכתבה

בתקופה של קיפאון בשוק הנדל"ן שבה קשה למכור דירות רגילות ועל אחת וכמה דירות יוקרה, קבוצת חג'ג' של האחים צחי ועידו חג'ג' ממשיכה להשקיע מאמצים בשיווק פרויקט היוקרה בנמל תל אביב - PORT TLV. האחים השיקו סרטון תדמית בהשקעה של חצי מיליון שקל שאמור לסייע בשיווק הפרויקט לאלפיון העליון. 

סרטון התדמית הופק ע"י השחקן אקי אבני, והזמר אמיר דדון היה אחראי על הצד המוזיקלי ושיר הנושא. בסרטון משתתפים סולנית הבלט הישראלי ויקטוריה דורודני והרקדן הקובני איבן קרדנס.

פרויקט PORT TLV בעיצובו של האדריכל אילן פיבקו נבנה בתחילת רחוב יורדי הסירה בתל-אביב בכניסה הראשית למתחם הנמל. הפרויקט כולל מגדל יוקרה בן 10 קומות ובו 39 דירות (7 קומות מגורים, 2 קומות למלון בוטיק וקומת מסחר בשטח 420 מ"ר). הפרויקט מתוכנן על מגרש של 3 דונם בנמל תל אביב, במרחק 50 מטר מקו החוף ובצמוד לאתרי הבילוי והתרבות שם. 

ההיקף הכספי שהשקיעה חג'ג' על הסרטון די חריג, והיקפים כאלה זכורים מסרטונים דומים שעשתה חברת גינדי לשיווק פרויקטי היוקרה שלה. סרטון התדמית המושקע אינו הגימיק היחיד שבו השתמשו האחים חג'ג' לשיווק הפרויקט - לפני מספר חודשים חג'ג' דיווחה כי התקשרה בהסכם שת"פ עם המתווך ההוליוודי מאוריציו אומנסקי, שמוכר מתכנית הריאליטי "עקרות בית אמתיות בבוורלי הילס", בה מככבת אשתו השחקנית קיילי ריצ'רדס. מתווך הסלבס היה אחראי על מכירת אחוזותיהם של שחקני קולנוע, אמנים וספורטאים כגון מדונה, מייקל ג'ורדן ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'צחי חג'ג'עידו חג'ג'גינדי החזקותאילן פיבקו אדריכליםPORT TLVסרטון תדמית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...