אשקלון: אושרה להפקדה בוועדה המחוזית דרום מתחם אלי כהן באשקלון בהיקף של 227 יח"ד חדשות

לצד התקדמות השיווקים בעיר היין באשקלון, ולהתפתחויות בתחום ההתחדשות העירונית בעיר, רמ"י מקדמים בנייה של 227 יח"ד חדשות ברחוב אלי הכהן בעיר

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם אלי הכהן (קשת מ.כ. ניהול פרויקטים בע"מ)הדמיית מתחם אלי הכהן (קשת מ.כ. ניהול פרויקטים בע"מ)

ביוזמת רשות מקרקעי ישראל , יוקם מתחם דיור חדש בעיר אשקלון. המתחם יכיל 227 יח"ד, מוסדות ציבור, חניות, שטחי מסחר ותעסוקה. שטח ציבורי פתוח בהיקף של ארבעה דונם. 

התוכנית שתוכננה על ידי החברה המתכננת "קשת מ.כ. ניהול פרויקטים בע"מ" ואדריכל אמיר קולקר ממשרד "קולקר אפשטיין אדריכלים בע"מ", ממוקמת בפינה הדרום מזרחית של מפגש הרחובות אלי כהן ושדרות יצחק רבין במרכז העיר אשקלון ומשתרעת על שטח כולל של כ-18.961 דונם בבניה רוויה, בהתאם לגובה הבניה האופייני לרחוב.

מתוך שטח התוכנית, כ-6,890.26 מ"ר יוקצו לטובת מגורים חלקם בשילוב חזית מסחרית; כ-905.81 מ"ר למבנים ומוסדות ציבור כגון גני ילדים, מעונות יום ומועדוני קשישים ונוער; כ-7,352 מ"ר יוקצו לטובת דרכים וחניון תת קרקעי וכ-3,821.75 מ"ר לשטחים ציבוריים פתוחים. הצפיפות הממוצעת תעמוד 38.4 יח"ד לדונם נטו.

רק בשבוע האחרון דיווחנו על המכרז הגדול של אי פעם של " דירה להשכיר ", במסגרתה ישווקו 705 יח"ד בעיר היין באשקלון, ומתוכן 500 יח"ד יוקצו לטובת השכרה לטווח ארוך. עוד דיווחנו על מכרז נוסף לבניית 532 יח"ד בשכונת עיר היין. שכונת עיר היין היא שכונה חדשה שקמה בימים אלה בעיר אשקלון. עד כה רמ"י שווקה כבר 7,700 יח"ד מתוך 9,500 יח"ד הצפויות לקום בשכונה. סך הכול השכונה תכיל 35 אלף תושבים חדשים שיצטרפו לעיר.

תנופת הפיתוח בעיר הדרומית לא עוצרת רק במיזמים ליח"ד חדשות, רק לאחרונה הוותמ"ל אישרה להפקדה את תוכנית הפינוי בינוי הראשון באשקלון - מתחם אהוד התחיה, במתחם ייבנו 1,030 יח"ד חדשות במקום 144 יח"ד הקיימת היום במתחם. לצד זה, קיימים עוד מספר פרויקטים להתחדשות עירונית העומדים בשלבי תכנון שונים.

רפי אלמליח, מנהל אגף לתכנון ופרויקטים ברמ"י, מברך על ההחלטה להפקיד את התוכנית ומציין כי השכונה מתוכננת להבנות כחלק ממהלך כולל של התחדשות עירונית בעיר אשקלון שמקדמת רמ"י, תהליך שעתיד לחולל צמיחה, פיתוח, וחידוש ברקמה העירונית הוותיקה. התוכנית כוללת הכפלה של היצע יחידות הדיור במתחם בהתאם למדיניות העצמת זכויות בנייה.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתרפי אלמליחרמ"יאשקלוןעיר הייןמתחם אלי הכהןקולקר אפשטיין אדריכלים בע"מקשת מ.כ. ניהול פרויקטים בע"מ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...