ביג מרכזי קניות מוכרת את זכויותיה במתחם קניות ביוטה, ארה"ב, לפי שווי של כ-210 מיליון דולר

מדובר בנכס הכולל שלושה מרכזים מסחריים, בשטח של כ-87,000 מ"ר • שווי הנכס בספרי החברה: 202 מיליון דולר • השלמת העסקה צפויה במהלך החודש הקרוב

שיתוף הכתבה
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות (ביג מרכזי קניות)חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות (ביג מרכזי קניות)

חברת ביג מרכזי קניות הודיעה היום (ד') כי חברה בת שלה, הפועלת בארה"ב, התקשרה בחוזה מחייב למכירת מלוא אחזקותיה - 50% - במתחם הקניות Jordan Landing שבעיר West Jordan בצפון מדינת יוטה בארה"ב, לא רחוק מעיר הבירה של יוטה, סולט לייק סיטי. 

הנכס כולל שלושה מרכזים מסחריים: Campus View, Jordan Landing Plaza ו-Airport Center, שבשלושתם מחזיקה החברה הבת באחוזים זהים, כך שזכויותיה עומדות על מחצית מההחזקות במרכזים הללו

על פי הודעת החברה, הנכס כולל שלושה מרכזים מסחריים: Campus View, Jordan Landing Plaza ו-Airport Center, שבשלושתם מחזיקה החברה הבת באחוזים זהים, כך שזכויותיה עומדות על מחצית מההחזקות במרכזים הללו.

במסגרת העסקה נמכרות כלל הזכויות של החברה הבת בנכס, לפי שווי של 210.8 מיליון דולר, זאת בעוד שווי הנכס בספרי החברה עומד על 202 מיליון דולר. "העסקה משקפת שיעור היוון של כ-7.35% על NOI צפוי לשנת 2022 של כ-15.5 מיליון דולר", נכתב בהודעת ביג. 

הנכס הנמכר כולל כ-87,000 מ"ר שטחי מסחר, בשיעור תפוסה של כ-97.6%. "בגין הנכס עומדות הלוואות בשווי כולל של כ-145 מיליון דולר, אשר תיפרענה עם השלמת העסקה. התזרים הצפוי לחברה הבת עם השלמת העסקה (לפני עלויות נלוות) הינו כ-32.9 מיליון דולר", נמסר בהודעה לרשות לניירות ערך.
 
עוד מציינת ביג כי "הרוכשת השלימה את בדיקת הנאותות, והעבירה פיקדון בגובה 3.845 מיליון דולר לידי המוכרים. הפיקדון אינו בר החזרה, למעט במקרה של הפרת התחייבויות המוכרים או אי-השלמת כמה תנאים טכניים הנדרשים להשלמת העסקה. 

השלמת העסקה צפויה להתרחש במהלך החודש הקרוב. ההתקשרות בחוזה למכירת הנכס תואמת את אסטרגיית החברה לממש אחזקותיה בארה"ב. נכון למועד הדיווח, החברה התקשרה בחוזים ו/או השלימה מכירת 14 נכסים בהיקף של כ-456 מיליון דולר (חלק החברה),המהווים כמחצית מחלק החברה ומשווי חלקה בנכסים שהחזיקה בארה"ב"

השלמת העסקה צפויה להתרחש במהלך החודש הקרוב. ההתקשרות בחוזה למכירת הנכס תואמת את אסטרגיית החברה לממש אחזקותיה בארה"ב. נכון למועד הדיווח, החברה התקשרה בחוזים ו/או השלימה מכירת 14 נכסים בהיקף של כ-456 מיליון דולר (חלק החברה),המהווים כמחצית מחלק החברה ומשווי חלקה בנכסים שהחזיקה בארה"ב".

בין היתר השלימה החברה באוקטובר את מכירת מרכז הקניות הפתוח Village Palomar בקליפורניה, זאת תמורת 32.5 מיליון דולר. מוקדם יותר, ביולי השנה, מכרה החברה שלושה נכסים שבהם החזיקה, בלאס וגאס, בסאמיט שבמיזורי ובפלגסטאף שבאריזונה, זאת תמורת סכום כולל של כ-72 מיליון דולר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךביג מרכזי קניותמרכז מסחריחי גאליסנדל"ן בחו"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...