ביג מרכזי קניות מוכרת שלושה נכסים בארה"ב תמורת כ-72 מיליון דולר

הנכסים – מרכזי קניות בלאס וגאס, בסאמיט שבמיזורי ובפלגסטאף שבאריזונה – מציעים יחד 42,150 מ"ר ו-NOI שנתי של כ-5.7 מיליון דולר • החברה: "המכירה תואמת את אסטרטגיית החברה למימוש החזקותיה בארה"ב"

שיתוף הכתבה
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות (ביג מרכזי קניות)חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות (ביג מרכזי קניות)

חברת ביג מרכזי קניות הודיעה היום (ב') לרשות לניירות ערך כי חברה בת אמריקאית שלה התקשרה בשלושה חוזים מחייבים למכירת שלושה נכסים במחיר כולל של 72.65 מיליון דולר – שלושה נכסים ששוויים בספרי החברה הוא 71.5 מיליון דולר.

נכס נמכר אחד הוא Decatur Meadows – מרכז קניות פתוח בלאס וגאס, נבאדה, שנמכר תמורת 12.55 מיליון דולר, מחיר המשקף שיעור היוון של כ-7.8% על NOI צפוי לשנת 2021 של כ-984,000 דולר.  המרכז כולל שטח של כ-10,400 מ"ר, בשיעור תפוסה כולל של כ-97%. "כנגד הנכס לא קיימת הלוואה, כך שהתזרים הצפוי לחברה הבת מהמכירה, אם תושלם, יעמוד על סכום המכירה עצמו", כך בהודעת החברה. 

נכס נוסף הוא מרכז הקניות הפתוח Summit Fair בעיר סאמיט , מיזורי, והזכויות בבניין המייסיז הסמוך לו נכללו גם הן בעסקה. מחיר המכירה הוא 29.5 מיליון דולר. העסקה משקפת שיעור היוון של כ-8% על ה-NOI הצפוי לשנת 2021, של כ-2.357 מיליון דולר. המרכז כולל כ-22,500 מ"ר שטחים מסחריים, בשיעור תפוסה של כ-74%. התזרים הצפוי לחברה הבת מהמכירה, אם תושלם, לפני ניכוי עלויות נלוות צפויות, יעמוד על כ-900,000 אלף דולר.

הנכס השלישי הוא Aspen Place at the Sawmill, בעיר פלגסטאף, אריזונה. מחיר המכירה הוא 30.6 מיליון דולר, סכום המשקף שיעור היוון של כ-7.75% על NOI צפוי לשנת 2021 של כ-2.374 מיליון דולר. המרכז כולל כ-9,250 מ"ר שטחים מסחריים, בשיעור תפוסה של כ-97%. התזרים הצפוי לחברה הבת מהמכירה, אם תושלם, לפני ניכוי עלויות נלוות צפויות, יעמוד על כ-9.3 מיליון דולר.

"יצוין כי אין ודאות להשלמת העסקאות, וכי שלושת החוזים כפופים לבדיקת נאותות שתבצענה הרוכשות, ובחלק מהמקרים גם לתנאים מתלים נוספים. ההתקשרות בחוזים למכירת המרכזים תואמת את אסטרטגיית החברה למימוש החזקותיה בארה"ב"

"יצוין כי אין ודאות להשלמת העסקאות, וכי שלושת החוזים כפופים לבדיקת נאותות שתבצענה הרוכשות, ובחלק מהמקרים גם לתנאים מתלים נוספים", כך בהודעת ביג. "אם תבטל מי מהרוכשות את העסקה או העסקאות במהלך בדיקת הנאותות, יוחזרו לידיה הפיקדונות. ההתקשרות בחוזים למכירת המרכזים תואמת את אסטרטגיית החברה למימוש החזקותיה בארה"ב".

נזכיר כי באפריל האחרון הודיעה החברה על מכירת שני נכסים בבעלותה בארה"ב – בערים פיניקס וסקוטסדייל, אריזונה – לקרן ריט אמריקאית, וזאת תמורת סכום של כ-200 מיליון דולר. בחודש שעבר הודיעה החברה על השלמת העסקה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךביג מרכזי קניותמרכז מסחריחי גאליסנדל"ן בחו"לקרן ריט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...