בסוף זה הצליח: שווק המכרז עבור 115 יח"ד בשכונת נוריות בראשל"צ; הזוכה – שיכון ובינוי

תשלם עבור הזכייה כ-124 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח • מדובר במכרז שיאפשר בין היתר את ביצוע מהלך הבינוי-פינוי-בינוי במסגרת תוכינת ההתחדשות העירונית בשכונת רמת אליהו בעיר

שיתוף הכתבה
שכונת נוריות בראשל"צ (יח"צ)שכונת נוריות בראשל"צ (יח"צ)

המכרז המעניין של רשות מקרקעי ישראל בשכונת נוריות החדשה בראשון לציון, ש"נשאר על המדף" במשך זמן רב, נסגר סוף-סוף עם זוכים: חברת שיכון ובינוי היא הזוכה במכרז, שעל סגירתו המתקרבת דיווחנו כאן בתחילת אוקטובר. היא תשלם סכום כולל של 124,232,500 מיליון שקל – סכום שכולל בתוכו גם את הוצאות הפיתוח.

ההצעה של שיכון ובינוי – בסכום של 109,177,777 של - הייתה הגבוהה ביותר, זאת בעקבות פסילתה של הצעה גבוהה יותר, שעמדה על כ-116 מיליון שקל. המחיר הממוצע של ההצעות במכרז עמד על כ-91 מיליון שקל

ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הודיעה אתמול (א') על זכיית החברה במכרז – לאחר שנבחרה מתוך שמונה הצעות שונות. החברה תקים 115 יחידות דיור, בשטח של 4,117 מ"ר. ההצעה של שיכון ובינוי – בסכום של 109,177,777 של - הייתה הגבוהה ביותר, זאת בעקבות פסילתה של הצעה גבוהה יותר, שעמדה על כ-116 מיליון שקל. המחיר הממוצע של ההצעות במכרז עמד על כ-91 מיליון שקל.

יש לציין כי מחיר המינימום למכרז עמד על 8,348,340 שקל. הוצאות הפיתוח מסתכמות ב-15,054,723 שקל. נוסיף ונציין כי זוהי הזכייה השנייה של שיכון ובינוי במכרז רמ"י בתוך ימים ספורים, זאת לאחר הזכייה שלה במכרז השכירות ארוכת הטווח בשכונת "נופי בן שמן" בלוד, תמורת סכום של כ-272 מיליון שקל.

לראשונה פורסם מכרז זה ביולי 2020, אך מאז פורסמו חמש הודעות על דחיית מועדים. בעת הפרסום שלנו כאן נקבע תאריך סגירת המכרז על 18.10.2021, והחלטת ועדת המכרזים התקבלה כשלושה שבועות לאחר מכן, אתמול כאמור

מכרז שכונת נוריות "נסחב" זמן רב לפני ששווק סוף-סוף בהצלחה: לראשונה פורסם מכרז זה ביולי 2020, אך מאז פורסמו חמש הודעות על דחיית מועדים. בעת הפרסום שלנו כאן נקבע תאריך סגירת המכרז על 18.10.2021, והחלטת ועדת המכרזים התקבלה כשלושה שבועות לאחר מכן, אתמול כאמור.

הזכייה של שיכון ובינוי תאפשר להמשיך במתווה המיוחד שנרקם במסגרת התחדשות שכונת רמת אליהו בראשון לציון – מתווה שכולל בין היתר מסלול "בינוי-פינוי-בינוי", שבמסגרתו יזכו חלק מהתושבים המתגוררים כיום בשכונה בבית חדש בשכונות אחרות בעיר, ביניהן שכונת נוריות החדשה, שמוקמת בשטח מחנה צריפין המפונה.

כללי המכרז קובעים כי 30% מכלל יחידות הדיור שייבנו במסגרתו יוקצו עבור תושבי שכונת רמת אליהו, "שאיתם התקשרה המדינה בהסכם או תתקשר בעתיד", כך לשון המכרז. "בעלי הזכויות יופנו על ידי המדינה לזוכה במכרז, לשם רכישת דירות התמורה - ללא תשלום מצידם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלשיכון ובינוישכירות ארוכת טווחדירה להשכירשכונת רמת אליהושכונת נוריות בראשון לציוןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...