חברת המימון החוץ-בנקאי ברקת תעמיד לראשונה מימון לפרויקט משרדים: 90 מיליון שקל לבניין ברחובות

החברה תעניק ליווי לקבוצת בעלי קרקע, אשר מקדמים פרויקט שיכלול 5,000 מ"ר שטחי משרדים, 1,000 מ"ר שטחי מסחר, כ-280 חניות ועוד • "ממשיכים להעמיק את תחומי הפעילות שלנו"

שיתוף הכתבה
עדי גזית, מנכ"ל ברקת (יח"צ)עדי גזית, מנכ"ל ברקת (יח"צ)

חברת המימון החוץ-בנקאי ברקת תעמיד מימון בסך של כ-90 מיליון שקל עבור קבוצת בעלי קרקע, זאת לטובת הקמת פרויקט משרדים בפארק העסקים הורוביץ ברחובות – ובכך תיכנס לראשונה לתחום מימון פרויקטי המשרדים. 

החברה מסרה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי "העמדת ההלוואות כפופה לכמה תנאים מתלים, ומשכך אין כל ודאות אם ומתי תושלם העסקה ו/או אם תועמד באופן מלא או חלקי"

הפרויקט, שיוקם בפארק החדש בעיר, יכלול כ-5,000 מ"ר שטחי משרדים (על פני חמש קומות), כ-1,000 מ"ר שטחי מסחר, שטחי שירות וכ-280 חניות בשלושה מפלסים תת-קרקעיים. החברה מסרה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי "העמדת ההלוואות כפופה לכמה תנאים מתלים, ומשכך אין כל ודאות אם ומתי תושלם העסקה ו/או אם תועמד באופן מלא או חלקי".

בהודעה נכתב כי מימון הפרויקט מורכב משני חלקים: מנה ראשונה של ההלוואה, בסכום מצטבר שאינו מהותי לחברה, שתשמש לביצוע תשלומים נדרשים להתנעת תהליך הקמת הפרויקט. סכום זה יועמד כנגד שעבוד ראשון על מקרקעי הפרויקט לטובת החברה. 

כחלק השני של המימון, יועמדו הלוואות פרטניות לחברי קבוצת בעלי הקרקע הלווים, בהתאם להתקדמות הבנייה, בכפוף להשלמת בדיקות החיתום הפרטניות הנדרשות על ידי החברה. סכומי הלוואות אלו יועמדו כנגד שעבודים וביטחונות, כמקובל בעסקאות מימון דומות של החברה

בהמשך, כחלק השני של המימון, יועמדו הלוואות פרטניות לחברי קבוצת בעלי הקרקע הלווים, בהתאם להתקדמות הבנייה, בכפוף להשלמת בדיקות החיתום הפרטניות הנדרשות על ידי החברה. סכומי הלוואות אלו יועמדו כנגד שעבודים וביטחונות, כמקובל בעסקאות מימון דומות של החברה. העמדת ההלוואות כפופה לכמה תנאים מתלים, כמקובל.

פארק הורוביץ נמצא בתהליכי התהוות בימים אלו. מדובר על פארק תעשייה ומשרדים במערב העיר, ושטחו כ-573 דונם. הוא יציע שטחי תעסוקה, שטחי מסחר ושטחים עבור מבני הציבור, זאת לצד שצ"פים, מרכז ספורט עירוני ועוד.

בסוף אוגוסט עדכנה ברקת על עסקה נוספת, בתחום המגורים, שבמסגרתה תעמיד מימון בסך של כ-100 מיליון שקל לקבוצת רכישה במודיעין, שמנוהלת על ידי נאמני קבוצת פרי, החברה של איש הנדל"ן אלדד פרי ז"ל, מטעם בית המשפט.

הפרויקט ממוקם במקום אסטרטגי ומבוקש ובאחד האזורים המתפתחים בעיר רחובות, הנהנית בשנה האחרונה מעלייה בביקושים בתחומי המגורים, המשרדים והמסחר. זהו צעד אסטרטגי חשוב מאוד עבור ברקת, הנהנית כיום ממגוון יכולות ורסטיליות ופתרונות מימון בתחום הנדל"ן"

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "בהתאם לאסטרטגיית החברה, אנו ממשיכים להעמיק את תחומי הפעילות שלנו, ועתה אנו מעמידים לראשונה מימון לפרויקט בתחום המשרדים. הפרויקט ממוקם במקום אסטרטגי ומבוקש ובאחד האזורים המתפתחים בעיר רחובות, הנהנית בשנה האחרונה מעלייה בביקושים בתחומי המגורים, המשרדים והמסחר. זהו צעד אסטרטגי חשוב מאוד עבור ברקת, הנהנית כיום ממגוון יכולות ורסטיליות ופתרונות מימון בתחום הנדל"ן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ברקתמימון חוץ-בנקאיפארק הורוביץ רחובותעדי גזית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...