יותר מ-10,000 מ"ר נוספים למגדל התעסוקה של החברות מגדל ואזורים בפרויקט Exchange Ramat Gan

10,000 מ"ר שטחי תעסוקה יוספו לתוכנית, ועוד 340 מ"ר עבור מבני ציבור – אך כל זאת מבלי לשנות את גובהו של המגדל • לאחר התוספת הוא יכלול יותר מ-70,000 מ"ר בנויים

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט exchange ramat gan במתחם עלית (3Division)הדמיית פרויקט exchange ramat gan במתחם עלית (3Division)

תוספת שטחי בנייה למגדל התעסוקה בפרויקט Exchange Ramat Gan שבצומת עלית: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב הודיעה על הפקדת תוכנית מתאר מקומית רג/מק/1555/ב - מגדל תעסוקה עלית, אשר מוסיפה יותר מ-10,000 מ"ר שטחי תעסוקה ושטחים עבור מבני ציבור לאחד משני המגדלים בפרויקט, שאותו מקדמות יחד החברות מגדל ביטוח ואזורים.

התוכנית מציעה "תוספת שטחי בנייה למגדל התעסוקה, ללא שינוי בגובה האבסולוטי של המבנה. התוכנית מקנה תוספת זכויות לתעסוקה למבנה המשרדים, ותוספת זכויות לצורכי ציבור". המדובר הוא במגדל A1, אשר יכלול 45 קומות. במקור תוכנן המגדל לכלול 60,000 מ"ר בנויים, וכעת, עם תוספת השטחים בתוכנית המופקדת, הוא יכלול כ-70,340 מ"ר בנויים.

התוכנית מוסיפה 340 מ"ר מבני ציבור, כך שיהיו בה 1,840 מ"ר לשימוש זה בסך הכול. כמו כן, היא מוסיפה תוספת 10,000 מ"ר שטחי תעסוקה, כך שבסופו של דבר יהיו במגדל בסך הכול 43,000 מ"ר לשימוש זה. המגדל כולל גם שטחי מסחר, וכן שטחים למגורים – עבור 296 יחידות דיור חדשות

התוכנית מוסיפה 340 מ"ר מבני ציבור, כך שיהיו בה 1,840 מ"ר לשימוש זה בסך הכול. כמו כן, היא מוסיפה תוספת 10,000 מ"ר שטחי תעסוקה, כך שבסופו של דבר יהיו במגדל בסך הכול 43,000 מ"ר לשימוש זה. המגדל כולל גם שטחי מסחר, וכן שטחים למגורים – עבור 296 יחידות דיור חדשות.

לעיון בהוראות התוכנית המופקדת לחצו כאן

כפי שפרסמנו לאחרונה, חברת אשטרוםנבחרה להיות החברה שתקים את מגדל המגורים בפרויקט – מגדל בן 58 קומות, עם 355 יחידות דיור. אשטרום תקבל על הפרויקט סכום של כמעט 400 מיליון שקל. מגדל המשרדים, שאליו מתייחסת התוכנית המופקדת, כבר החל להיבנות: בדצמבר 2020 בוצע שלב יציקת הרפסודה של הבניין, כפי שדיווחנו כאן.

פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN הוא מהפרויקטים המסקרנים בגוש דן: הוא ייבנה במתחם מפעל עלית המיתולוגי, שלא ייהרס אלא יעבור עבודות שימור – עבודות ש"תמורתן" מתאפשרת התוספת לתוכנית. הפרויקט תוכנן על ידי משרד יסקי-מור-סיון, וייבנה בצומת הרחובות ז'בוטינסקי, ארלוזורוב ואבא הלל סילבר, סמוך למתחם הבורסה של רמת גן, מהצמתים הסואנים בישראל. הפרויקט יכלול, כאמור, שני מגדלים – מגדל מגורים ומגדל משרדים, וביניהם שטחי מסחר, פנאי וכושר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:Exchange Ramat Ganאזוריםמגדלצומת עלית ברמת גןמתחם הבורסה ברמת גןהוועדה המחוזית לתכנון ובנייהיסקי-מור-סיון אדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...