אשטרום תבנה עבור אזורים את מגדל המגורים ב-EXCHANGE RAMAT GAN; העלות: 396 מיליון שקל

מגדל המגורים יכלול 355 יחידות דיור, ב-58 קומות, ועבודותיה של אשטרום ימשיכו את עבודות הקמת החניון תחתיו, שמבוצעות על ידי דניה סיבוס • אזורים מציגה רווח גידול של כ-200% ברווח הנקי ברבעון השני של 2021

שיתוף הכתבה
פרויקט exchange ramat gan של אזורים ומגדל ביטוח (3Division)פרויקט exchange ramat gan של אזורים ומגדל ביטוח (3Division)

חברת אשטרום הודיעה היום (ד') כי זכתה במכרז של חברת אזורים למתן שירותי בנייה עבור מגדל המגורים בפרויקט EXCHANGE RAMAT GAN של החברות אזורים ומגדל ביטוח, המוקם בימים אלה בצומת עלית ברמת גן, על ציר ז'בוטינסקי וארלוזרוב. עלות ההקמה של מגדל המגורים, על פי הערכת החברה המבצעת, היא כ-369 מיליון שקל. 

מגדל המגורים בפרויקט נמצא בימים אלו בשלב הקמת החניון, על ידי חברת דניה סיבוס , והצפי לסיום העבודות שתבצע אשטרום הוא הרבעון הרביעי של שנת 2025. המגדל יכלול 58 קומות ו-355 דירות. הדיירים ייהנו מלובי בגובה 14 מטר, מלאונג', מבריכת אינפינטי, מחללי עבודה לפעילות עסקית ועוד"

מגדל המגורים בפרויקט נמצא בימים אלו בשלב הקמת החניון, על ידי חברת דניה סיבוס , והצפי לסיום העבודות שתבצע אשטרום הוא הרבעון הרביעי של שנת 2025. המגדל יכלול 58 קומות ו-355 דירות. הדיירים ייהנו מלובי בגובה 14 מטר, מלאונג', מבריכת אינפינטי, מחללי עבודה לפעילות עסקית ועוד. כ-70% מהדירות בפרויקט הן דירות שלושה חדרים.

פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN תוכנן על ידי משרד יסקי-מור-סיון, ונבנה על המגרש שבו פעל בעבר בית החרושת המיתולוגי לשוקולד של חברת עלית, בצומת שבו נפגשים הרחובות ז'בוטינסקי, ארלוזורוב ואבא הלל סילבר. הפרויקט יכלול שני מגדלים – מגדל מגורים ומגדל משרדים, וביניהם שטחי מסחר פנאי וכושר. הפרויקט סמוך למתחם הבורסה, ועוד לפני אכלוסו צפויה להתחיל לפעול בסמוך לו הרכבת הקלה, בקו האדום, שיעצור ממש למרגלות הפרויקט.

את המגדל השני בפרויקט מקימה חברת מגדל ביטוח, והוא יכלול כ-3,000 מ"ר שטחי מסחר, ועוד כ-60,000 מ"ר של שטחי משרדים, ב-48 קומות. כפי שדיווחנו כאן, בסוף 2020 החלה בניית המגדל הזה. שני המגדלים יתנשאו לגובה של כ-210 מטרים.

הבחירה באשטרום לביצוע מגדל המגורים מהווה עוד נדבך בהפיכת הפרויקט לאייקון אדריכלי, והיא מסמלת את ההקפדה ואת הדגשים שאנו נותנים לפרויקט ברמת התכנון, הביצוע והגימור"

מאיר שמחה, סמנכ"ל ההנדסה של אזורים, מציין: "הבחירה באשטרום לביצוע מגדל המגורים מהווה עוד נדבך בהפיכת הפרויקט לאייקון אדריכלי, והיא מסמלת את ההקפדה ואת הדגשים שאנו נותנים לפרויקט ברמת התכנון, הביצוע והגימור".

בתוך כך פרסמה היום חברת אזורים את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2021, ובו היא מציגה גידול של כ-200% ברווח הנקי, שהסתכם בכ-82 מיליון שקל, בהשוואה לכ-27 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2020. במחצית הראשונה של 2021 הסתכם הרווח הנקי של אזורים בכ-107.2 מיליון שקל, לעומת 28.6 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2020. הרווח הגולמי של אזורים עמד ברבעון השני של 2021 על כ-84 מיליון שקלים, בהשוואה לכ-37 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםאזוריםדניה סיבוסExchange Ramat Ganהרכבת הקלהמגדל ביטוחמאיר שמחה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...