אפריקה התחדשות עירונית ו-י.כוכב יקימו שני מתחמי פינוי-בינוי בנהריה – בהשקעה של כ-800 מיליון שקל

ההכנסות הצפויות משני הפרויקטים – שמציעים יחד 760 יחידות דיור חדשות – הן יותר ממיליארד שקל • שני הפרויקטים נמצאים בסמוך לרחוב הגעתון הראשי ולחוף ימה של נהריה

שיתוף הכתבה
נהריה (שאטרסטוק; ויקטוריה שפירו)נהריה (שאטרסטוק; ויקטוריה שפירו)

חברת אפריקה התחדשות עירונית וחברת י.כוכב דיווחו לאחרונה כי חתמו על הסכם שיתוף פעולה בעיר נהריה, סביב שני פרויקטים לפינוי-בינוי שנמצאים בשלבי חתימות מתקדמים. מדובר על פרויקטים בהיקף של 760 יחידות דיור חדשות, שהחברות מעריכות כי ישקיעו בהם כ-800 מיליון שקל. היקף ההכנסות הצפוי: יותר ממיליארד שקל.

במסגרת שיתוף הפעולה, בשלב הראשון, החברות יקדמו שני מתחמים מרכזיים בעיר, בסמיכות לרחוב הגעתון ולחוף הים. האחד נמצא במתחם שבין הרחובות הרצל וקרן היסוד במרכז העיר, שם יוקם פרויקט בהיקף של כ-180 יח"ד; השני במתחם הממוקם בין הרחובות וייצמן-רמז, אשר יכלול כ-580 יח"ד

במסגרת שיתוף הפעולה, בשלב הראשון, החברות יקדמו שני מתחמים מרכזיים בעיר, בסמיכות לרחוב הגעתון ולחוף הים. האחד נמצא במתחם שבין הרחובות הרצל וקרן היסוד במרכז העיר, שם יוקם פרויקט בהיקף של כ-180 יח"ד; השני במתחם הממוקם בין הרחובות וייצמן-רמז, אשר יכלול כ-580 יח"ד.

הפרויקטים יכללו עירוב שימושים – יחידות דיור, שטחי ציבור ושטחי מסחר. בהודעת החברות נכתב כי "הקרבה לים, של שני המתחמים, צפויה למשוך אוכלוסייה הן מתוך העיר והן מחוץ לה. מדובר בפנינה נדל"נית משמעותית". המתחמים מתוכננים על ידי האדריכלים פרופ' גבי שוורץ ודני בסנוסוף, על קרקעות בשטח כולל של כ-20 דונם. 

משרד עורכי הדין ונוטריון אושרי שלוש ייצג את חברת י.כוכב, ועו"ד יוסי פלח ייצג את חברת אפריקה התחדשות עירונית . בפרויקט ויצמן-רמז הדיירים מיוצגים על ידי עו"ד הילה סולומון ממשרד רולוף את יונאי ומשרד דורון טיקוצקי ושות'. בפרויקט הרצל-קרן היסוד הדיירים מיוצגים על ידי עו"ד מיכאל גבע. מנהלת הפרויקטים מנוהלת על ידי חברת רז בר התחדשות עירונית .

העיר נהריה עוברת בשנים האחרונות תנופה נדל"נית משמעותית. עם זאת העיר נמצאת רק בתחילת דרכה בהשוואה לפוטנציאל הגלום בה – הביקוש הגבוה לדיור בעיר, חוף ים יפיפה בקרבה למרכזי תעסוקה ופנאי הופכים אותה ליעד נדל"ני משמעותי"

אסף סימון, מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית : "העיר נהריה עוברת בשנים האחרונות תנופה נדל"נית משמעותית. עם זאת העיר נמצאת רק בתחילת דרכה בהשוואה לפוטנציאל הגלום בה – הביקוש הגבוה לדיור בעיר, חוף ים יפיפה בקרבה למרכזי תעסוקה ופנאי הופכים אותה ליעד נדל"ני משמעותי. 

החיבור של אפריקה התחדשות עירונית עם חברת י.כוכב מושתת על מצוינות ועל היכרות מעמיקה עם השוק, ואני בטוח כי הוא יניב פעילות ענפה משותפת. שני המתחמים שבהם התחלנו את השותפות נמצאים במקומות האטרקטיביים ביותר בעיר, ואין לי ספק כי יימשך אליהם קהל איכותי, יצרני וצעיר".

חברת י.כוכב רואה לכבוד ולזכות את השותפות עם אחת מחברת הנדל"ן המובילות בישראל - אפריקה ישראל . חברת י. כוכב משוכנעת שזוהי רק ראשיתה של דרך לבניית מגה פרויקטים בכל רחבי ישראל"

דני כוכב, מנכ"ל י.כוכב: "חברת י.כוכב שבונה את נהריה יותר מ-40 שנה, ואשר חרטה על דגלה אמינות, שירות ומקצועיות, רואה לכבוד ולזכות את השותפות עם אחת מחברת הנדל"ן המובילות בישראל - אפריקה ישראל . חברת י.כוכב משוכנעת שזוהי רק ראשיתה של דרך לבניית מגה פרויקטים בכל רחבי ישראל".

נזכיר כי לאחרונה נרשמת התעוררות מסוימת בהתחדשות העירונית בצפון, ובנדל"ן בכלל. לפני כחודש דיווחנו כאן על התקדמות בשתי תוכניות התחדשות עירונית בנוף הגליל ובקריית שמונה; זמן קצר לאחר מכן דיווחנו על התקדמות בתוכנית להנחת מסילת רכבת כבדה לקריית שמונה; ולפני כשבוע וחצי דיווחנו על אישור התוכנית להתחדשות מרכז רסקו בחצור הגלילית.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעירוב שימושיםאסף סימוןעיריית נהריהאפריקה התחדשות עירוניתי.כוכבדני כוכברז בר התחדשות עירוניתפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...