דיור במחיר מופחת: הצלחה בבכורה גם בכרמיאל; חברת שרגאוי ייזום ובניה תבנה 48 יח"ד בשכונת משעול חצב

החברה תשלם מעט יותר מ-18 מיליון שקל, כולל תוספת לתמורה המופחתת והוצאות פיתוח • מדובר במכרז הראשון של רמ"י בייעוד בנייה שנסגר בכרמיאל מאז מכרז מחיר למשתכן בנובמבר 2018

שיתוף הכתבה
כרמיאל (שאטרסטוק)כרמיאל (שאטרסטוק)

הצלחה למסלול דיור במחיר מופחת גם בבכורה בכרמיאל: רשות מקרקעי ישראל הכריזה לאחרונה על חברת שגראוי ייזום ובניה (אס.בי.סי) כזוכה במכרז לבניית 48 יח"ד במתחם לבנייה רוויה, במסגרת דיור במחיר מופחת בשכונת אשכול, משעול חצב בכרמיאל. זהו המכרז הראשון במסלול מחירמופחת בכרמיאל.

חברת שרגאוי תקבל זכויות חכירה למתחם בשטח של כ-6,562 מ"ר, שעליו תוכל לבנות 24 יח"ד שישווקו במסלול מחיר מופחת, ו-24 יח"ד שישווקו בשוק החופשי. החברה קבעה את המחיר למ"ר על הרף המינימלי שנקבע במכרז, 6,900 שקל, בעוד המחיר המקסימלי נקבע על 8,000 שקל למ"ר

חברת שרגאוי תקבל זכויות חכירה למתחם בשטח של כ-6,562 מ"ר, שעליו תוכל לבנות 24 יח"ד שישווקו במסלול מחיר מופחת, ו-24 יח"ד שישווקו בשוק החופשי. החברה קבעה את המחיר למ"ר על הרף המינימלי שנקבע במכרז, 6,900 שקל, בעוד המחיר המקסימלי נקבע על 8,000 שקל למ"ר. 

מרמ"י נמסר כי מחירי הדירות שנקבעו במכרז משקפים הנחה של 28% בהשוואה לדירות דומות בשוק. החברה תשלם סכום כולל של כ-18 מיליון שקל, המגלם בתוכו הן את הוצאות הפיתוח והן את התוספת לתמורה המופחתת, שעמדה על סכום של 6,010,844 שקל.

מדובר, כאמור, במכרז ראשון במחיר מופחת בכרמיאל, בתחום תוכנית ג/21673, ' מבנן כרמית/חצב כרמיאל', אשר מתפרסת על שטח של כ-131.67 דונם ונמצאת בדרום היישוב, בצמוד לאמפיתיאטרון העירוני. השכונה כוללת מגורים לצד שטח ציבורי פתוח, והסדרת דרכים וחניות כולל חיבור שביל סובב כרמיאל.

מאז נובמבר 2018 לא פורסם בעיר מכרז לבנייה, למעט מכרז אחד ב-2020 שבו טרם הוכרזו זוכים (על אף שהמועד האחרון להצעות היה בפברואר אותה שנה). אגב, אותו מכרז אחרון שנסגר, בפברואר 2019, היה גם כן עבור 48 יחידות דיור בשכונת משעול חצב, בדיוק באותו מגרש שהפעם שווק בהצלחה

עבור העיר כרמיאל זהו מכרז למגורים נדיר מאוד מצד רמ"י: למעשה, מאז נובמבר 2018 לא פורסם בעיר מכרז לבנייה, למעט מכרז אחד ב-2020 שבו טרם הוכרזו זוכים (על אף שהמועד האחרון להצעות היה בפברואר אותה שנה). אגב, אותו מכרז אחרון שנסגר, בפברואר 2019, היה גם כן עבור 48 יחידות דיור בשכונת משעול חצב, בדיוק באותו מגרש שהפעם שווק בהצלחה. באותו מכרז, אגב, לא הוגשו כל הצעות.

נזכיר כי לאחרונה נרשמו לא מעט הצלחות של מכרזי דיור במחיר מופחת ברחבי הארץ – בין אם מדובר בפריפריה ובין אם מדובר במרכז, בין אם זהו המכרז הראשון במסלול זה ובין אם לא. מכרזים בבית שאן, ברכסים שליד חיפה, בטבריה, בבאר יעקב, בעכו, באשדוד, באילת ועוד נסגרו בהצלחה, עם שיווקים מלאים ובסכומים נאים למדי, וכל זאת רק במהלך החודש וחצי האחרונים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלמחיר למשתכןדיור במחיר מופחתשרגאוי ייזום ובניהמשעל חצב בכרמיאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...