אחרי כחצי שנה: מנכ"ל חברת עמידר, קובי מלכין, הודיע על סיום תפקידו; "מעוניין לחזור לתפקיד בכיר בתחום הפיננסי"

מלכין מונה לתפקיד בסוף ינואר האחרון, במקום שאול גליקסברג ששימש בתפקיד באופן זמני – ולאחר שהאדם שנבחר ראשון לתפקיד על ידי ועדת האיתור, אלי בנשימול, הסיר את מועמדותו

שיתוף הכתבה
קובי מלכין (הבנק הבינלאומי)קובי מלכין (הבנק הבינלאומי)

קובי מלכין, מנכ"ל חברת עמידר, הודיע לחברה על סיום תפקידו בעוד כשלושה חודשים. ההודעה מגיעה כחצי שנה לאחר שמלכין התמנה לתפקיד, במקום שאול גליקסברג, זאת כפי שפרסמנו כאן בינואר 2021.

על פי ההודעה מלכין הודיע על עזיבתו "בשל רצונו לחזור לתפקיד בכיר בתחום הפיננסי". הוא מסר בעקבות ההחלטה: "אני מודה להנהלת החברה ולעובדיה על האמון שהעניקו לי, ובטוחני כי ימשיכו להוביל את החברה בהצלחה".

מדירקטוריון החברה נמסר: "אנו מאחלים למלכין המשך הצלחה בדרכו המקצועית". החברה צפויה לפרסם הודעה על הקמתה של ועדת איתור לתפקיד מנכ"ל החברה בהקדם. נזכיר גליקסברג, שאותו החליף מלכין בתחילת השנה, שימש כמנכ"ל החברה בפועל למשך תקופה, ומאז מינויו של מלכין שימש בתפקיד סמנכ"ל הכספים של עמידר. עוד נציין כי בסוף נובמבר 2020 נבחר אלי בנשימול לתפקיד המנכ"ל, אך לאחר שזה הסיר את מועמדותו נבחר מלכין. כעת מתברר שמציאת מנכ"ל קבוע לטווח ארוך לחברה היא משימה לא פשוטה כלל.

לפני מינויו לתפקיד מנכ"ל עמידר, שימש מלכין כמנכ"ל בנק אוצר החייל כשמונה שנים, משנת 2013. בין היתר היה גם מנכ"ל בנק מסד, ולפני כן סמנכ"ל הבנק, ולכן חזרתו לעולם הפיננסי נראית טבעית לחלוטין. הוא מחזיק ב-BA במנהל עסקים ו-MBA בהתמחות במימון מאוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יעקב (קובי) מלכיןשאול גליקסברגאלי בנשימולעמידר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...