עמידר: יעקב מלכין הוא המנכ"ל החדש במקום שאול גליקסברג

מלכין כמנכ"ל בנק אוצר החייל משנת 2013 • גליקסברג, שהיה המנכ"ל בפועל, ימשיך לכהן כסמנכ"ל הכספים בחברה • לפני כחודש מונה יאיר זילברשטיין ליו"ר הדירקטוריון

שיתוף הכתבה
שאול גליקסברג. ימשיך בחברה, כסמנכ"ל הכספים (יח"צ)שאול גליקסברג. ימשיך בחברה, כסמנכ"ל הכספים (יח"צ)

מינויים בצמרת חברת עמידר: החברה הממשלתית הודיעה היום (א') כי המנכ"ל החדש של החברה הוא יעקב (קובי) מלכין, מי שהיה מנכ"ל בנק אוצר החייל בכשמונה השנים האחרונות, מאז שנת 2013. מלכין יחליף בתפקיד את שאול גליקסברג, ששימש כמנכ"ל החברה בפועל בתקופה האחרונה, ויישאר בחברה בתפקיד סמנכ"ל הכספים.

יש לציין כי עמידר בחרה בסוף נובמבר באלי בנשימול לתפקיד מנכ"ל החברה, אך מאוחר יותר הסיר בנשימול את מועמדותו לתפקיד, ובעקבות הודעה זו אושר יעקב מלכין "ככשיר שני לתפקיד מנכ"ל קבוע של החברה".

מלכין, כבן 55, שימש, כאמור, כמנכ"ל בנק אוצר החייל בשנים האחרונות. הוא מחזיק בתארים BA במנהל עסקים ו-MBA בהתמחות במימון מאוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע. מלכין עבד במשך שנים רבות בענף הבנקאות, בין היתר כמנכ"ל בנק מסד ולפני כן כסמנכ"ל הבנק.

עוד נציין בהזדמנות זו כי לפני כחודש מונה יאיר זילברשטיין לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של עמידר. באמצע דצמבר הודיעה החברה כי התקבל כתב מינוי מאת השרים הרלוונטיים – שר הבינוי והישכון ושר הדיגיטל הלאומי - המאשר את ההחלטה. 

זילברשטיין יכהן בתפקיד עד לסוף חודש נובמבר 2023. הוא מחזיק בתארי MA בכלכלה ו-BA בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב. לפני תפקיד זה שימש כסמנכ"ל כספים במכבי שירותי בריאות, וכמנהל אגף התקציבים בנת"ע.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יעקב (קובי) מלכיןאלי בנשימוליאיר זילברשטייןשאול גליקסברגעמידרהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...