חברת דורסל השלימה את רכישת בניין המשרדים סמוך להית'רו, אנגליה; תשלם 18 מיליון ליש"ט

מדובר בבניין שמושכר כולו לחברת השכרת רכב, אשר משלמת כ-1.25 מיליון ליש"ט בשנה • הבניין נמצא בעיירה אגהם, כעשר דקות נסיעה משדה התעופה הסמוך

שיתוף הכתבה
סביבת שדה התעופה הית'רו, אנגליה (שאטרסטוק)סביבת שדה התעופה הית'רו, אנגליה (שאטרסטוק)

חברת דורסל הודיעה היום (ה') כי השלימה את רכישתו של בניין משרדים בעיירה אגהם (Egham) באנגליה, סמוך לנמל התעופה הידוע הית'רו, מערבית ללונדון. החברה תשלם על הבניין כ-18 מיליון ליש"ט, ולכך תוסיף עוד כ-1.2 מיליון ליש"ט כ"הוצאות נוספות", כפי שהיא מגדירה זאת.

החברה עדכנה על רכישת הבניין לראשונה לפני כחודש. על פי הודעתה לרשות לניירות ערך, מדובר בבניין שנבנה בשנת 1998, ושופץ בשנת 2014, ברמת גימור A Grade. "הבניין מורכב מקומת קרקע בתוספת שתי קומות משרדים בשטח בנוי כולל של 3,700 מ"ר, על מגרש בשטח של כעשרה דונם, שעליו גם 191 מקומות חניה", נכתב בהודעת החברה. 

על פי הסכם השכירות, מדי חמש שנים נבחנים דמי השכירות ביחס למחיר השוק, ויכולים להתעדכן (כלפי מעלה בלבד). מועד הבחינה הבא הינו בחודש דצמבר 2024. הסכם השכירות עם הדייר מסתיים בחודש דצמבר 2032. לדייר נקודת יציאה מהסכם השכירות בחודשים דצמבר 2028 ודצמבר 2030"

"הבניין מושכר כולו לדייר יחיד, חברת השכרת הרכב Enterprise rent-a-car UK limited, ודמי השכירות השנתיים המשולמים בגינו עומדים על כ-1.25 מיליון ליש"ט. הסכם השכירות הינו הסכם מסוג FRI, לפיו תחזוקת הבניין - לרבות ביטוח המבנה - הינה באחריות הדייר ועל חשבונו. על פי הסכם השכירות, מדי חמש שנים נבחנים דמי השכירות ביחס למחיר השוק, ויכולים להתעדכן (כלפי מעלה בלבד). מועד הבחינה הבא הינו בחודש דצמבר 2024. הסכם השכירות עם הדייר מסתיים בחודש דצמבר 2032. לדייר נקודת יציאה מהסכם השכירות בחודשים דצמבר 2028 ודצמבר 2030". 

עוד מציינת חברת דורסל כי לצורך מימון הרכישה נטלה החברה הנכדה שלה, המנהלת את העסקה, הלוואת בעלים מהחברה האם וכן הלוואה ממוסד פיננסי, בסך של 8.55 מיליון ליש"ט, לתקופה של חמש שנים, עם החזר קרן שנתי בסך 400,000 ליש"ט, והיתרה בסוף תקופת ההלוואה. ההלוואה תישא ריבית שנתית של 3.12%.

בהודעה מציינת החברה עוד כי "העיירה Egham, שבמחוז Surrey באנגליה, מצויה כעשר דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי הית'רו, וכחצי שעת נסיעה ברכבת ממרכז לונדון". החברה צפתה בהודעתה הראשונה כי ההסכם הסופי ייחתם בתוך שישה שבועות, וההודעה מהיום מבשרת, למעשה, על הקדמת החתימה במעט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםהרשות לניירות ערךנדל"ן חו"לדורסל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...