אשטרום: רכישת בניין משרדים באנגליה לא תצא אל הפועל; "המו"מ בין הצדדים הגיע לכדי סיום"

החברה הודיעה על מו"מ לרכישת המשרד בפברואר האחרון, אך המוכר חזר בו והמו"מ הופסק • החברה הציגה בדו"ח השנתי שלה ירידה ברווח הנקי לאורך שנת 2020

שיתוף הכתבה
גיל גירון, מנכ"ל אשטרום, ורמי נוסבאום, יו"ר הקבוצה (ישראל הדרי)גיל גירון, מנכ"ל אשטרום, ורמי נוסבאום, יו"ר הקבוצה (ישראל הדרי)

חברת אשטרום עדכנה אתמול (ה') את הרשות לניירות ערך כי כוונתה לרכוש בניין משרדים באנגליה לא תצא בסופו של דבר אל הפועל. החברה עדכנה כי הצד השלישי לעסקה חזר בו מהכוונה לביצועה, וכי בהתאם לכך המו"מ בין הצדדים הגיע לכדי סיום.

החברה עדכנה בתחילת פברואר האחרון כי חברה בת שלה, Ashtrom properties U.K LTD, מנהלת משא ומתן לרכישת בניין משרדים באנגליה, בשטח של כ-15,100 מ"ר ובו גם 99 מקומות חניה, זאת בתמורה לכ-66.9 מיליון ליש"ט, כולל עלויות רכישה נלוות.

עוד ציינה החברה בהודעתה כי למיטב ידיעתם של אנשי חברת הבת, הנכס מושכר בתפוסה של כ-100%, וכי שכר הדירה הצפוי להתקבל מהנכס הינו כ-3.9 מיליון ליש"ט בשנה. כאמור, לאחר נסיגתו של המוכר מהעסקה, זו לא תתממש

עוד ציינה החברה בהודעתה כי למיטב ידיעתם של אנשי חברת הבת, הנכס מושכר בתפוסה של כ-100%, וכי שכר הדירה הצפוי להתקבל מהנכס הינו כ-3.9 מיליון ליש"ט בשנה. כאמור, לאחר נסיגתו של המוכר מהעסקה, זו לא תתממש.

נציין כי חודש מוקדם יותר, בינואר האחרון, עדכנה אשטרום על משא ומתן נוסף שמקיימת החברה הבת, לרכישת בניין משרדים אחר באנגליה, בשטח של 16,300 מ"ר, וזאת בתמורה לכ-88 מיליון ליש"ט. שכר הדירה הצפוי להתקבל מנכס זה הוא כ-4.9 מיליון ליש"ט בשנה.

אשטרום , כמו חברות רבות לאחרונה, פרסמה את הדו"ח השנתי שלה ל-2020, ושם נראים כמה סקטורים שבהם נרשמה ירידה בנתונים. כך, הכנסותיה של קבוצת אשטרום ירדו ב-4.6% בשנת 2020, והרווח הנקי ירד משמעותית – ב-34.4%. דווקא בתחום קבלנות הבנייה והתשתית רשמה אשטרום עלייה יפה, שך 16.3%, מבחינת הכנסותיה. גם הרווח הגולמי בסקטור זה עלה, ב-37.4%.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםהרשות לניירות ערךאשטרוםנדל"ן חו"לגיל גירוןרמי נוסבאום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...