קבוצת סופרין וקבוצת וייס החלו בהקמת מרכז לוגיסטי חדש באבן יהודה – 18,000 מ"ר בעלות של כ-230 מיליון שקל

מרכז "טכנו פארק" יוקם באזור התעשייה שבמזרח היישוב, בצמוד לכביש 4 • הוא מיועד לעסקים מתחום התעשייה הקלה והלוגיסטיקה • יכלול גם 6,000 מ"ר שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין (אסף פינצ'וק)צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין (אסף פינצ'וק)

החלה הקמתו של המרכז הלוגיסטי טכנו פארק אבן יהודה – כך הודיעו היום קבוצת סופרין וקבוצת וייס, המגדירות את המבנה החדש כמרכז הלוגיסטי הגדול ביותר באזור. עלות הקמתו מוערכת בכ-230 מיליון שקל, והוא ישתרע על פני 18,000 מ"ר בנוי, על מגרש בשטח 18 דונם.

המרכז יכלול עסקים מתחום התעשייה הקלה והלוגיסטיקה, ויציע גם שטחי מסחר שיהוו כ-6,000 מ"ר מהשטח הכולל. קבוצת סופרין וקבוצת וייס ארגנו קבוצת רכישה שבמסגרתה הציעו שטחי תעשייה ומסחר במרכז הלוגיסטי המדובר, באומדן עלות רכישת שטחים שמתחיל מ-8,500 שקלים למ"ר

הטכנו פארק ממוקם באזור התעשייה המתפתח של אבן יהודה, ותוכנן על ידי משרד בר לוי אדריכלים. הוא יכלול עסקים מתחום התעשייה הקלה והלוגיסטיקה, ויציע גם שטחי מסחר שיהוו כ-6,000 מ"ר מהשטח הכולל. קבוצת סופרין וקבוצת וייס ארגנו קבוצת רכישה שבמסגרתה הציעו שטחי תעשייה ומסחר לבעלי עסקים בתחום ולמשקיעים במרכז הלוגיסטי המדובר, באומדן עלות רכישת שטחים שמתחיל מ-8,500 שקלים למ"ר.

"מדובר בפרויקט העוגן באזור התעשייה של אבן יהודה, המתפרס על 165 דונם", נמסר בהודעה המשותפת לשתי הקבוצות. "כבר היום מקדמת המועצה המקומית תוכנית מתאר כוללנית אשר עתידה להפוך את אזור התעשייה למרכז עסקים מוביל בלב השרון, שישולבו בו שימושי מסחר ובילוי שונים. בלב מרכז העסקים יוקם המרכז הלוגיסטי, והאכלוס הצפוי עתיד לקרות בעוד כשנתיים.

טכנו פארק אבן יהודה. הדמיה: evolve mediaטכנו פארק אבן יהודה. הדמיה: evolve media

אזור התעשייה והעסקים של אבן יהודה החל להתפתח מאוד בשנה האחרונה, על רקע הגידול וההתרחבות של היישוב, הצפוי להוסיף עוד כמה מאות של יחידות דיור בשנים הקרובות, ובשל היותו ממוקם בלב אזור השרון. אזור התעשייה, במזרח היישוב, ממוקם בצמוד לכביש 4 ובסמוך לכביש 57 המחבר את מחלף ניצני עוז של כביש 6 עם העיר נתניה, ומקצר את הנסיעה מהיישובים ומהמושבים באזור, כמו אבן יהודה וכפר יונה לעבר המרכז. גם תחנת הרכבת בבית יהושוע נמצאת בקרבת מקום". 

צחי סופרין , מבעלי קבוצת סופרין: "שטחי לוגיסטיקה ואחסנה הפכו בשנתיים האחרונות למוצר הכי חם בתחום הנדל"ן המניב. הם מציגים עלייה מתמדת במחירי המגרשים באזורים שונים בארץ, דבר שעתיד להתבטא בשנים הקרובות גם במחירי שכירויות. הגידול בביקושים ללוגיסטיקה צמח עוד יותר בתקופת הקורונה, אשר בגינה גדל השימוש והפופולאריות של המסחר ברשת, ועימו גם הביקוש לשילוח ולמרכזים לוגיסטיים נוספים של רשתות גדולות ובינוניות בקרבת מרכזי אוכלוסייה. 

אנו מנגישים למשתמשי הקצה ולמשקיעים את האפשרות להיות בעלים של נכסים מסחריים שונים. פרויקט טכנו פארק אבן יהודה יהווה עם הקמתו מרכז שישמש מצד אחד יבואנים ויצרנים שונים, ומצד שני ייתן פתרון מסחרי לעסקים אשר זקוקים לשטחים גדולים ולתקרות גבוהות"

אני צופה שהתחום ימשיך לצמוח בשנים הקרובות, בעיקר במקומות כמו השרון ואבן יהודה, שנמצאים בסמוך למרכזי אוכלוסייה במעגל השני והשלישי. אנו מנגישים למשתמשי הקצה ולמשקיעים את האפשרות להיות בעלים של נכסים מסחריים שונים. פרויקט טכנו פארק אבן יהודה יהווה עם הקמתו מרכז שישמש מצד אחד יבואנים ויצרנים שונים, ומצד שני ייתן פתרון מסחרי לעסקים אשר זקוקים לשטחים גדולים ולתקרות גבוהות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לוגיסטיקה ואחסנהקבוצת סופריןקבוצת וייסצחי סופריןקבוצות רכישהטכנו פארק אבן יהודהמשרד בר לוי אדריכלים ומתכנני עריםevolve media
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...