עוד עסקה בארה"ב לחברת סאמיט: רוכשת מלון בן 336 חדרים בטיימס סקוור בניו יורק – שכרגע אינו פועל

מדובר בעסקה לצד שותף מקומי, שתמורתה הכוללת היא כ-4 מיליון דולר • מדובר במלון בשטח 19,000 מ"ר, שמושבת בשל הקורונה • נבחנת הפסקת הפעילות המלונאית בנכס והשכרתו לשימושים אחרים

שיתוף הכתבה
זוהר לוי, בעלי סאמיט ויו"ר החברה (יח"צ)זוהר לוי, בעלי סאמיט ויו"ר החברה (יח"צ)

סאמיט מבצעת עוד עסקת רכישה בארה"ב: כשבועיים לאחר שהודיעה על רכישת שלושה קניונים במישיגן, תמורת כ-17.5 מיליון דולר, מודיעה היום (א') החברה לרשות לניירות ערך על רכישת מלון בן 336 חדרים באחד המקומות המרכזיים בניו יורק: טיימס סקוור (כיכר טיימס). 

מדובר בעסקה שמתבצעת על ידי חברה בת של סאמיט , במסגרת הסכם עם שותף מקומי. החברה עדכנה בהודעתה כי התמורה הכוללת בגין העסקה היא כ-4 מיליון דולר, זאת לצד "התחייבויות שונות שהרוכשת לקחה על עצמה בסך כ-4 מיליון דולר נוספים".

המלון מציע כ-19,000 מ"ר בנויים על קרקע בשטח של כ-6,500 מ"ר, אשר חכורה מצד ג' לתקופה של 90 שנה. דמי החכירה השנתיים בשנים הראשונות מסתכמים בכ-2.5 מיליון דולר בשנה, כך על פי החברה. המלון יירכש באמצעות חברה זרה שהוקמה על ידי החברה הבת והשותף המקומי

המלון מציע כ-19,000 מ"ר בנויים על קרקע בשטח של כ-6,500 מ"ר, אשר חכורה מצד ג' לתקופה של 90 שנה. דמי החכירה השנתיים בשנים הראשונות מסתכמים בכ-2.5 מיליון דולר בשנה, כך על פי החברה. המלון יירכש באמצעות חברה זרה שהוקמה על ידי החברה הבת והשותף המקומי, שבה מחזיקה החברה הבת ב-52%, בעוד השותף המקומי וגורמים מטעמו מחזיקים ב-48%. "השלמת רכישת המלון צפויה להתרחש במהלך חודש מרץ 2021", נכתב בהודעה.

המעניין הוא שהמלון אשר רוכשת החברה לא פעיל כרגע, בשל מגפת הקורונה ומגבלותיה, ובהתאם לכך "החברה והשותף המקומי יבחנו את הפסקת הפעילות המלונאית של הנכס והשכרתו לשימושים אחרים", נכתב בהודעתה לרשות לניירות ערך. "כמו כן, החברה הזרה בוחנת הצעות מצדדים שלישיים לרכישת זכויותיה במלון".

סאמיט עדכנה בהמשך אותה הודעה כי חברה בת נוספת שלה, והשותף המקומי, מנהלים מו"מ לרכישת מלון נוסף בניו יורק, בסמוך למלון שנרכש, הכולל כ-180 חדרים. כאמור, בשליש השלישי של פברואר הודיעה החברה על רכישת שלושה קניונים במישיגן, ארה"ב, המשתרעים על קרקעות בשטח של כ-825,000 מ"ר וכוללים שטח להשכרה בנפח של כ-128,000 מ"ר. סאמיט פעילה עד היום בעיקר בישראל ובגרמניה, ושני מהלכים אלו מעניקים לה דריסת רגל משמעותית ראשונה גם בשוק האמריקאי, על תחומיו השונים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונאות ותיירותנדל"ן בחו"לסאמיטזוהר לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...