קריית אריה, פתח תקווה: הופקדה התוכנית להקמת מגדל "גפן-קרסו" – מגדל תעסוקה בן 30 קומות

קריית אריה, פתח תקווה: הופקדה התוכנית להקמת מגדל "גפן-קרסו" – מגדל תעסוקה בן 30 קומות

שיתוף הכתבה
הדמיית מגדל גפן-קרסו, צופה על כביש 4 (אדריכל ירון גרנות)הדמיית מגדל גפן-קרסו, צופה על כביש 4 (אדריכל ירון גרנות)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז מרכז הודיעה אתמול (ה') על הפקדת התוכנית להקמת מגדל "גפן- קרסו " באזור התעשייה קריית אריה בפתח תקווה. המגדל יכלול 30 קומות מעל הקרקע, עוד ארבע קומות תת-קרקעיות וכן קומת קרקע מסחרית. את הפרויקט מקדמות החברות קרסו נדל"ן וגפן סוכנויות לביטוח, המשמשות כיזמיות ומגישות התוכנית.

בדברי ההסבר לתוכנית נכתב כי היא "קובעת איחוד חלקות והקמת מגדל בן 30 קומות, וכן תוספת זכויות בהתאם לתוכנית מתאר קריית אריה". הוראות התוכנית כוללות שינוי ייעוד מתעשייה לתעסוקה, הגדלת מספר הקומות בבניין, שהיה במקור נמוך יותר, קביעת הנחיות איחוד וחלוקה, קביעת זכויות והוראות בנייה וקביעת קווי בניין.

התוכנית משתרעת על פני כחמישה דונמים, והיא כוללת 26,206 מ"ר שטחי תעסוקה ועוד 650 מ"ר שטחי מסחר. הפרויקט יוצא לפועל כתוצאה משיתוף הפעולה בין קרסו וגפן סוכנויות, כאמור, ומהווה דוגמה נוספת לכניסתן של חברות הביטוח עמוק אל תוך עולם הנדל"ן היישראלי, בדגש על הייזום בנדל"ן, בשנים האחרונות.

עבור קרסו זהו לא הפרויקט הראשון בקריית אריה: במאי 2020 דיווחנו כאן על אישורה של הוועדה המקומית פתח תקווה להקמתו של פארק ויתניה באזור התעסוקה של העיר, המקודם על ידי החברה היזמית ויתניה ועל ידי קרסו נדל"ן. תוכנית זו משתרעת על פני 24,500 מ"ר ומתוכננים להיבנות בה מגדלים בשטח בנוי של כ-80,000 מ"ר, מעל 75,000 מ"ר מרתפי חניה.

באשר למגדל "גפן- קרסו ", הוא יוקם ממש בצמוד לכביש 4 ויצפה עליו, בנקודה מעט צפונית למחלף גהה, בצידה המערבי של קריית אריה. העורך הראשי של התוכנית הוא אדריכל ירון גרנות ממשרד י.י גרנות אדריכלים; יועץ הנוף הוא אדריכל נוף אדיר אלווס ממשרד אדיר יעוץ ופקוח נופי; שמאי התוכנית הוא ירון ספקטור , בעלי משרד ירון ספקטור שמאות מקרקעין; והמודד הוא משה פוגל ממשרד מ. פוגל מדידות הנדסיות.

לעיון במסמכי התוכנית לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןהוועדה המקומית לתכנון ובנייהקריית אריהמגדל גפן-קרסוגפן סוכנויות לביטוחאדריכל ירון גרנותירון ספקטוראדיר אלווסמשה פוגלהוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...