חברת דה לסר מוכרת נכס בברוקלין, ניו יורק, תמורת 20 מיליון דולר; "מנהלת מו"מ למכירת שני נכסים נוספים"

השלמת העסקה תלויה, בין היתר, בביצוע בדיקת נאותות מצד הרוכש • החברה צופה כי העסקה תניב לה עודף תזרימי של כ-16.5 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
ברוקלין, ניו יורק (שאטרסטוק)ברוקלין, ניו יורק (שאטרסטוק)

חברת דה לסר, חברת נדל"ן מניב אמריקאית אשר נסחרת בבורסה בתל אביב ונמצאת בבעלותו של אברהם דה לסר, הודיעה אתמול (ה') כי התקשרה, באמצעות חברה מוחזקת שלה, בהסכם למכירת נכס החברה בברוקלין, ששמו Center in the park, בתמורה ל-20 מיליון דולר.

החברה מסרה כי במועד חתימת הסכם המכירה הפקיד הרוכש סך של 700,000 דולר על חשבון העסקה. "השלמת העסקה כפופה לתנאים מתלים כמקובל בעסקאות מסוג זה, ובין היתר להשלמת בדיקת נאותות על ידי הרוכש במשך 15 ימים ממועד חתימת הסכם המכירה. בתקופת בדיקת הנאותות רשאי הרוכש לבטל את ההסכם ולקבל את סכום ההפקדה בחזרה".

דה לסר מוסרת עוד כי היא צופה שהעסקה תניב לה עודף תזרימי של כ-16.5 מיליון דולר, לאחר הוצאות העסקה ופירעון ההלוואה הרובצת על הנכס. "יצוין כי החברה מנהלת משא ומתן למכירה של שני נכסים נוספים שלה", נכתב בהודעת דה לסר לרשות לניירות ערך, "ונמצאת בשלבים מתקדמים של מימון מחדש בכמה נכסים. 

נזכיר כי בנובמבר האחרון החברה הודיעה כי קיבלה את אישור האכלוס הסופי האחרון בשלב א של פרויקט Mapleton Group בשכונת Borough Park בניו יורק, לבניין השביעי, וחודש לפני כן קיבלה אישור אכלוס לששת הבניינים האחרים, בפרויקט שיכלול 56 יחידות דיור.

במאי 2020 הודיעה החברה שהשלימה עסקה למכירת קרקע בפילדלפיה שבפנסילבניה, ארה"ב, תמורת 10.5 מיליון דולר. הקרקע כוללת משרדים, חניון, ושטחי אחסנה, ומניבה לדברי החברה כחצי מיליון דולר דמי שכירות בשנה. החברה הודיעה על העסקה בפברואר 2020, וכאמור השלימה אותה כשלושה חודשים לאחר מכן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךדה לסרנדל"ן בחו"לCenter in the parkאברהם דה לסר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...