דה לסר מוכרת שטח של כ-437,000 רגל בפילדלפיה ב-10.5 מ' דולר

מדובר בקרקע הכוללת משרדים, חניון ושטחי אחסנה, טעינה ופריקה • הנכס מניב כחצי מיליון דולר בשנה מדמי שכירות – והחברה צופה כי העסקה תושלם במאי השנה

שיתוף הכתבה
פילדלפיה (שאטרסטוק)פילדלפיה (שאטרסטוק)

חברת דה לסר מעדכנת כי חברה בת שלה, המוחזקת על ידה ב-80%, סיכמה על מכירת נכס שבו היא מחזיקה בעיר פילדלפיה שבפנסילבניה, ארה"ב, תמורת סכום של 10.5 מיליון דולר. מדובר בנכס הכולל משרדים, חניון ושטחי אחסנה, טעינה ופריקה, ששטחו הבנוי הוא כ-437,502 רגל רבוע, והחלקה שעליה הוא נמצא היא בשטח של כ-958,320 רגל רבוע.

החברה מעדכנת כי נכון למועד הדיווח לרשות לניירות ערך בתל אביב, הנכס מניב כחצי מיליון דולר בשנה מדמי שכירות, וכי על פי הערכותיה העסקה תושלם בתחילת מאי השנה. "סך של 250,000 דולר יופקד אצל המוכרת בתוך יומיים לכל היותר לאחר מועד החתימה", נכתב בהודעת החברה. "סך של 150,000 דולר יופקד אצל המוכרת לא יאוחר מ-21 יום לאחר מועד החתימה; סך של מיליון דולר יועמד על ידי המוכרת כהלוואת מוכר לקונה, ויתרת התמורה תשולם במועד ההשלמה".

דה לסר מערכיה כי אם תושלם העסקה תחולק תמורת המכירה נטו (9.8 מיליון דולר) לה ולבעלת המניות הנוספת בחברה הבת. "החברה צפויה לרשום רווח של כשני מיליון דולר מהעסקה, אם זו תושלם בהתאם לתנאים המפורטים דלעיל".

נזכיר כי בתחילת ספטמבר האחרון הודיעה החברה, הפועלת בעיקר בארה"ב, כי פתחה במו"מ להקמת בניין משרדים שיושכר לעיריית ניו יורק, ברובע ברוקלין בעיר. על פי המו"מ, תשלם העירייה לחברה עד כ-20 מיליון דולר בשנה דמי שכירות בבניין. החברה צפויה להתחיל בבנייה באפריל 2022.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן בארה"במסחר ומשרדיםנדל"ן בניו יורקלוגיסטיקה ואחסנהדה לסרנדל"ן בפילדלפיה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...